חולה על כדורגל: זוגתו של אייל גולן תומכת בהפועל מרמורק

אייל גולן, דניאל גרינברג
אייל גולן, דניאל גרינברג | מתן צור

דניאל גרינברג והזמר המפורסם פקדו את השבוע את יציעי האצטדיון ברחובות ודחפו את הקבוצה המקומית לניצחון על היריבה מכבי יבנה. בנוסף, הנשואה הטרייה שיתפה את 200 אלף עוקביה בחוויה כאוהדת חדשה ושרופה

(גודל טקסט)
בסוף השבוע האחרון נפתח המחזור הראשון בליגה א', כאשר במוקד עמד המשחק בין שתיים מהקבוצות המדוברות והמתחזקות ביותר של הקיץ – הפועל מרמורק ומכבי יבנה. ביום שישי, הקבוצה מרחובות, אליה חזר הזמר אייל גולן כנשיא כבוד בקיץ, פתחה את העונה עם 0:2 ביתי נגד היבנאים, כשלא אחר מאשר עידו אקסברד כבש צמד וסידר לקבוצתו שלוש נקודות מרשימות.


מה שאותנו תפס, זו כמובן הנוכחות המרשימה של האוהד השרוף וזמר העשור שהגיע לעודד את הקבוצה שלו ביחד עם הארוסה הטרייה והיפה שלו, דניאל גרינברג. לא כל יום מגיע זוג כל כך מפורסם לעודד מהיציע את הקבוצה שלהם, ובטח שלא בליגה א', ככה שאתם יכולים לתאר לעצמכם לאן הופנו כל המבטים.


גרינברג הגיעה לתמוך בבן הזוג שלה, שהציע לה נישואים לפני שבועיים למי מביניכם שלא מעודכן, והרימה למרמורק גם בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים למעלה מ-200 אלף איש! "חולה על כדורגל, הפועל מרמורק" כתבה מי שבקרוב תגיע לא מעט ליציע של מרמורק, לאחר שתהפוך לאשתו של נשיא הכבוד של מועדון.



"חולה על כדורגל". הזוג הנוצץ באצטדיון איצטוני ברחובות (אינסטגרם)


בוגרת האח הגדול, כזכור השתתפה בעונה השנייה של "גולסטאריות" ובתחילת השנה הנוכחית שיתפה את המדור איך הרגישה לשחק כדורגל לראשונה בחייה: "אני רגילה להיכנס כניסה שנייה, חוויה מדהימה ומעצימה כי אני לא אי פעם חשבתי שאשחק כדורגל בחיים שלי. חוויה שונה ומאתגרת כי 90% מהבנות פה לא משחקות ביום-יום שלהן כדורגל ולהיפצע".


"אין לי שום קשר לכדורגל. בבית שלי לא צופים, ואין לי כל כך מושג מה לעשות. אני רק יודעת שצריך להכניס את הכדור לשער, אז אני רצה אליו ובועטת בו. מקווה שבמשחק הזה ייצא לי להבקיע, אני תחרותית ו-ווינרית".


ומה לגבי בן הזוג שלה? גרינברג העדיפה אז שלא להיכנס לשיחות על החצי השני שלה, שבמקרה גם אימן את הקבוצה היריבה, שהתמודדה מול קבוצתה בגמר ואמרה: "לקראת הצילומים, אייל אמר לי להיות אני". לגבי העובדה כי היא מתמודדת בגמר הגולסטאריות מול קבוצה שמאמן בן הזוג שאז היה מאוד טרי, סיפרה: "יש פה קאץ'! זה מדהים בעיניי ומגניב להיות איתו במשהו משותף".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אתה האהבה הכיף והאושר ❤️

A post shared by DANIEL GREENBERG (@danielgreenberg) on



"אני יותר אשמח אם אני אנצח אבל אם זה יהיה הוא, אני אשמח בשמחתו. לראות כדורגל ביחד? עוד לא יצא לנו". מאז הם כבר הספיקו להתארס ואם בא לכם לפגוש את המאורסים הטריים – פשוט תגיעו למשחקים של הפועל מרמורק!!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שבת שלום ומבורכת אהובים ❤️#אהבתחינם#יפה שלי @danielgreenberg

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נסיך קטן שלי אתמול עשית אימון ראשון בכדורגל והיית כמו תמיד מיוחד ואלוף. ❤️

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי