השמועות על פרידה והקשר לאנה זק: ירדן שועה לוהט מחוץ למגרש

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

אחרי ההדחה מהסגל, יש הטוענים כי כוכב מכבי חיפה חזר לשוק הרווקות ואת זמנו הפנוי הוא מקפיד לבלות לצד חבריו המפורסמים. לירון שרון עושה לכם סדר בחייו האישיים של היהלום הירוק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
ירדן שועה, לו היסטוריה של עבירות משמעת במדי מכבי חיפה, נצפה אתמול בלילה (שלישי) במסעדה בתל אביב עד השעות הקטנות. בתגובה, המאמן מרקו בלבול החליט להדיח אותו מהסגל למשחק מול מכבי נתניה (20:10, ספורט1) והירוקים יאלצו להסתדר ללא החלוץ בן ה-20. בעקבות כך, המדור החליט לעשות סדר ונסות להבין מה מתחולל בחייו של התל אביבי שחי על הקו בין החיים המקצועיים בחיפה, לבין חייו האישיים בעיר הסוערת.


בשנה שעברה, כזכור, שועה ובת הזוג שלו אליה אוחנה נפרדו וחזרו כעבור מספר חודשים. הם טסו לחופשה רומנטית בתאילנד עם עומרי גלזר, שובל גוזלן, אליאל פרץ ובנות הזוג והמשיכו לטפח מערכת יחסים צעירה ופוטוגנית. השמועות סביבם הצביעו על כך שדעתו של השחקן הייתה מוסחת בעקבות מערכת היחסים, ולכן הוחלט להפריד כוחות. כיום, חצי שנה אחרי החופשה שחשפה את הקאמבק, לא ממש ברור אם שועה ואוחנה עדיין ביחד כי לפי הרשת החברתית, כבר תקופה שלא ראינו אותה מככבת בחשבון שלו ולהפך. לא רק זה, החלוץ גם הסיר כל התמונות המשותפות של השניים עמוד האינסטגרם הפרטי שלו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

האנשים הכי יפים עלי אדמות @_elia.ohana_ @yardenshua___

A post shared by עמוד לירדן המלך!!! (@yarden_shua_the_king) on



מקורבים לשחקן טוענים כי חזר לשוק הרווקות והוכחה טובה לכך היא העובדה שאת זמנו החופשי מבלה הרבה בחברת החברים המפורסמים שלו. אם לא ידעתם, כוכבי הרשת הכי חזקים בישראל הם חברים קרובים מאד של החלוץ הירוק ולא פעם הגיעו ליציע בסמי עופר לראות את חברם התל אביבי שורף את כר הדשא. מדובר בתומר אלוף, שחקנה הצעיר של מכבי תל אביב ובן זוגה של דנה אלחימיסטר, שגדל עם שועה במחלקת הנוער הצהובה. עוד בחבורה: הדוגמן המגה מפורסם ברק שמיר והזמר המצליח רועי סנדלר והדובדבן שבקצפת, סנסציית הרשת שכבר מזמן הפכה לזמרת וסלב על לכל דבר, אנה זק.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סיור סליחות ספיישל: התחלה בעיר דוד, טעימה ממופע הלילה "הללויה" וסיום בכותל המערבי! @annazak12 @itsbarakshamir @roee_sendler היה כיף איתכם! אתם מתוקים! #cityofdavid #festigal #israelinstagram #iloveisrael #jerusalem #visitisrael #visit2israel #visitjerusalem #ilovejerusalem #itraveljerusalem #amazingdestination #instatravelblog #meettheworld #travelcommunity⁠ #travelandleisure #travellove⁠ ⁠ #israel_times⁠ #israeli_moments #instatravel #israel_view⁠ #israel_photo⁠ ⁣#igtravel #oldcity #jerusalem24_7 #traveltheworld⁠ ⁠ #wonderlust #israel #jewish #westernwall

A post shared by City Of David – עיר דוד (@cityofdavid) on



רק אתמול, יממה וחצי לפני המשחק ועוד הרבה לפני שנתפס מבלה במסעדה, שיתף שועה בחשבון האינסטגרם שלו את הסינגל החדש של אנה זק וכתב לה: "בהצלחה כוכבת". לפני מספר ימים נסע עם כל החבורה המפורסמת לכותל בירושלים, וזה מבלי להסתכל בכלל על מספר העוקבים שלו. מהרגע שהחל להסתובב עם החבורה המפורסמת בפומבי, מספר העוקבים של שועה עלה באלפים וכיום הוא עומד על למעלה מ-20 אלף כשחבריו הפוטוגניים מחזיקים חשבונות שמתקרבים למיליון עוקבים כ"א. נכון, שחקן כדורגל חי חיים עם לוז מוקפד וצריך להתרכז בקריירה, אבל מה לעשות שבעידן הנוכחי הכל מתחיל ונגמר באינסטגרם. שועה הצעיר בסך הכל רוצה לבלות עם החברים הטובים. נכון לשנת 2019 כשאתה רווק בן 20, כנראה שלפעמים יש עוד דברים בראש חוץ מכדורגל.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי