איך מבלה נטע אלחמיסטר את יום שישי בצהריים?

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | האתר הרשמי

עוד לפני מעברה עם רמי גרשון לנתניה ובמקביל להתרחבות מותג העל שבבעלותה, הדוגמנית האהובה הוכיחה לנו כיצד מנצלים באופן מושלם את קרני השמש האחרונות של הקיץ

(גודל טקסט)
רק לאחרונה סיפרנו לכם כי הזוג הנוצץ של הכדורגל, הדוגמנית נטע אלחמיסטר ושחקנה של מכבי חיפה, רמי גרשון, יעזבו בקרוב את דירתם שבשכונת "נאות פרס" בחיפה, סמוך לאיצטדיון סמי עופר. הזוג שגדל בראשון לציון, יעזוב בקרוב את משכנם בשנתיים האחרונות, שנמצא מרחק הליכה מהאצטדיון, בעקבות העובדה שהנסיעות למרכז התחילו להכביד עליהם. אבל עוד לפני שהמעבר לנתניה קורה, נטע את רמי מתקרבים למרכז, תפסנו את בת ה-25 בבילוי אידיאלי מבחינתה ביום שישי בשעות הצהריים.


כשאת דוגמנית מבוקשת בעלת מותג בגדי ים מצליח, את צריכה לטפח את התדמית המחייבת ולשמור על צבע עור שזוף בכל ימות השנה. גברת גרשון מודעת לעובדה הזאת ולכן החליטה לנצל את יום שישי בצהריים לטובת תיחזוק השיזוף. היפייפיה עלתה על ביקיני והתמקמה במרפסת ביתה לתפוס קצת שמש ביום חמים ונעים עם 31 מעלות. את הרגע תיעדה כמובן בחשבון האינסטגרם שלה ולדעתנו היא מנצלת את הזמן ואת קרני השמש האחרונות של הקיץ בצורה אידיאלית. מה לעשות, שקוראים לך נטע אלחמיסטר קצת יותר קשה לשכב ולהשתזף בים מבלי שיבקשו ממך אינספור פעמים להצטלם באיזה סלפי.


חוץ מזה, הדוגמנית המבוקשת שחררה אתמול וידאו חדש בו היא מציגה את הקולקציה החדשה של bananhot, מותג בגדי הים שלה ושל השותפה שלה נועה בני, ונראתה לוהטת במיוחד. השתיים הפכו את המותג לבינלאומי, פרסו כנפיים גם מחוץ לישראל ויש להן כבר סניף אחד במיאמי ואחד במקסיקו. גם אנחנו רוצים לבלות את שישי בצהריים שלנו בביקיני לצידה של נטע.



מנצלת כל טיפה של שמש. נטע אלחמיסטר משתזפת (אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BANAN – @bananhot Video by @doronbarsky Music by @djitaygalo #bananhot

Apost shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Only me & #LaBelle @jpgaultierofficial @icanteachyou #gaultiergarden

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LOVE U

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי