שועה צפה בחבריו מנצחים, זוגתו חגגה עד הבוקר

מאיה קיי
מאיה קיי | אינסטרם

חלוץ מכבי חיפה לא זכה להשתתף ב-1:3 המרשים על בית"ר ירושלים, מאיה קיי בילתה באותו זמן עם רומי פרנקל והשתיים שרפו את הרחבות במועדוני תל אביב. בקרוב חגיגות כאלה גם בסמי עופר?

(גודל טקסט)
אופוריית שיא במכבי חיפה אחרי הניצחון אמש (ראשון) על בית"ר ירושלים, 1:3 במהלכו הפכו את התוצאה במחצית השנייה ולא בפעם הראשונה, כך שהירוקים בהחלט נמצאים חזק במאבק על צלחת האליפות. מי שלא שותף במשחק, אבל היה חלק מחגיגות הניצחון, הוא החלוץ הצעיר ירדן שועה, שסיפרנו לכם על כך שהתחיל זוגיות חדשה עם הכוכבת בת ה-17 מאיה קיי. עד שנזכה לראות אותה מעודדת ביציע, נספר לכם שבזמן שהחלוץ חגג בחדר ההלבשה, הדוגמנית שלו חגגה במקום אחר.


קיי היא דוגמנית מבוקשת מאד על אף גילה הצעיר והיא משמשת בין היתר כפרזנטורית של רשת ההלבשה Adika. וכמו שנוצרות חברויות לכל החיים על כר הדשא, כך זה גם בעולם הדוגמנות. החברה הטובה ביותר שלה היא רומי פרנקל, בת טיפוחה של נטלי דדון שכיום מיוצגת על ידי אמא של בר רפאלי, ציפי. רומי ומאיה הן החברות הטובות ביותר, ורומי שחוגגת היום 17 בדומה לחברתה הקרובה, החלה בחגיגות כבר אמש.


מאיה, רומי ושאר חברים צעירים יצאו לחגוג ולרקוד בעיר הגדולה, בזמן שהחצי השני של מאיה בכלל חוגג בכרמל. חוץ מזה, הדוגמנית של שועה סיפקה טעימה לצעדי הריקוד שלה ושל החברה הטובה בווידאו שהעלתה כחלק מברכת היום הולדת של רומי. אז מה אתם חושבים? ללא ספק צעדים שיכולים להתאים לחגיגות שביציע.



קיי ופרנקל. החברות הכי טובות (אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pick up the phone

A post shared by Maja K ravarusic | מַאיָה (@maya.keyy) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ahhh

A post shared by Maja K ravarusic | מַאיָה (@maya.keyy) on




בקרוב בסמי עופר? (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי