מה עשו ניימאר, ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה יחד?

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

הכוכב הברזילאי פגש את חבריו הטובים במדריד על מנת לצפות ברפאל נדאל מנצח את קארן חצ'אנוב בגביע הדייויס. שחקנה של פ.ס.ז' חשף כי השור ממאיורקה הוא השחקן האהוב עליו מקווה שספרד תלך עד הסוף

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
אנחנו שואלים את עצמנו, מתי מי שנחשב לאחד הכוכבים הגדולים של הכדורגל, ניימאר, באמת גם משחק כדורגל? הברזילאי מסתובב בעולם בלי סוף, ואמש (שלישי) נצפה באירוע נוסף הפעם במדריד. ניימאר הצטרף לחבריו הטובים משכבר הימים, ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה, ששיתפו איתו פעולה במשך שנים בברצלונה, שם הם עדיין משחקים מאז שעזב חברם לשעבר לקבוצה לטובת פריז סן ז'רמן.


השלישייה נפגשה במסגרת טורניר הטניס היוקרתי גביע הדייויס, וצפתה יחד בלא אחר מרפאל נדאל שסיפק אתמול תצוגה נהדרת לטובת כל מי שצפה בו כולל כוכבי הכדורגל. נבחרת ספרד נכנסה בזכותו לסבב הדייויס כאשר גבר השור ממאיורקה 3:6, 6:7 על קארן חצ'אנוב והשווה עבור נבחרתו את המפגש מול רוסיה ל-1:1 במתכונת החדשה של גביע דייויס. כזכור רק בחודש שעבר התחתן הטניסאי הענק וכעת אחרי הניצחון הזה, עוד בשורות משמחות עבורו – לפחות עד 2020 הוא יישאר בוודאות בפסגת הדירוג העולמי.


בזמן שפיקה את ניימאר את אלבה צפו בשור הזועם שורף את מגרש הטניס, עיתונאית מקומית צעירה הצליחה לשאול את הברזילאי מספר שאלות והוא הודה בפניה את מי הוא הכי אוהב. היא שאלה אותו מי המדינה האהובה עליו בטורניר וללא היסוס ענה: "ספרד". ולשאלה מי השחקן האהוב עליו השיב: "רפאל". זה רק אנחנו או שניימאר ממש אבל ממש רוצה לחזור לברצלונה?



(צילום: אינסטגרם)



(צילום: אינסטגרם)



ניימאר עם ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה במדי ברצלונה (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Con amigos ✌ @daviscupfinals

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Con amigos ✌ @daviscupfinals

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rafa being Rafa . #DavisCupMadridFinals #ByRakuten

A post shared by DavisCupbyRakutenMadridFinals (@daviscupfinals) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי