מי סידר לדולב חזיזה כרטיסים לראות את ליברפול?

דולב חזיזה
דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

קשר מכבי חיפה נהנה מהחופש אחרי משחק הנבחרת וקפץ ללונדון, שם צפה ב-1:2 הדרמטי של מוליכת הפרמיירליג בקריסטל פאלאס. בזכות מי זה קרה ועם מי הוא טס? לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
זהו זה, הפגרה הארוכה הסתיימה לה וכעת אנחנו ניצבים בפתיחתו של שבוע חדש שבמהלכו נזכה בין השאר לליגת האלופות, הליגה האירופית תחזור גם כן ובסוף השבוע ייצא לדרך גם המחזור ה-11 בליגת העל, אבל רגע לפני שזה קורה, יש עדיין מספר כדורגלנים שמנצלים כל רגע פנוי, בעיקר אם הם היו מחוייבים לנבחרת ישראל עד אמצע השבוע וכעת קפצו לבילוי קצר בחו"ל.


תשאלו את דולב חזיזה, משנה המומנטום הסדרתי ואחד האסים החזקים של מכבי חיפה העונה שחיכה שיסתיימו להם משחקי הנבחרת, בהם לקח חלק, ארז את עצמו ואת בת הזוג, אילנה, וטס ללונדון הקפואה. הקשר ומאמנת הכושר שלו התרגשו מאד כשצפו אתמול בליברפול מנצחת את קריסטל פאלאס 1:2 דרמטי, זכו למשחק נהדר עם אווירה מחשמלת ואת הכרטיסים למשחק, אגב, השיג הכדורגלן בזכות חברו לנבחרת ניר ביטון, שכזכור שיתף פעולה בסלטיק עם הבלם הטוב בעולם נכון להיום – וירג'יל ואן דייק.


אנחנו זוכרים היטב כי בעבר סיפר בלמה של נבחרת הולנד על הקשר הקרוב שלו עם הקשר הישראלי וגם ביטון עצמו סיפר לא פעם כי הם חברים, בקשר טוב ותמיד מנסים להיפגש כשהוא נמצא בלונדון. לכן, מה זה בשביל ביטון לסדר כרטיסים לחברו לנבחרת למשחק בו משחק הקולגה לשעבר? חזיזה והחברה יצאו מרוצים והמשיכו לקרוע את העיר וליהנות עד לרגע שיצטרכו לשוב הביתה אל השגרה ואל מטרת העל: לסיים את העונה הנוכחית עם תואר ירוק.



הכרטיסים באדיבות ואן דייק! (אינסטגרם)



חזיזה בקריסטל פאלאס. ביום ראשון הבא הוא נגד חדרה (אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

' ℕ

A post shared by (@ilana_mailiyan) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

London

A post shared by ᴅᴏʟᴇᴠ ʜᴀᴢɪᴢᴀ (@dolevhaziza) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי