אוהדי הכדורגל בשיגעון: הפורצת לכר הדשא רווקה

קינסיי וולנסקי
קינסיי וולנסקי | Matthias Hangst/Getty Images

קינסיי וולנסקי, הפצצה האמריקאית בת ה-22, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה על הפרידה מבן זוגה בשנתיים האחרונות, ויטלי זדורובסקי: "חלקנו את הזיכרונות הטובים בחיי, יש לי המון אהבה כלפיו אך הגיע הזמן לפרק חדש"

(גודל טקסט)

רגע לפני ששנת 2019 נגמרת, החדשות החמות ביותר שמגיעות אלינו מעבר לים בגזרה הנשית היממו אותנו הבוקר (ראשון). הבחורה הכי זכורה בכדורגל העולמי, שעשתה היסטוריה וגרמה לאוהדי הכדורגל סביב כל העולם להישאר פעורי פה כשפרצה לכר הדשא במהלך גמר ליגת האלופות בין ליברפול לטוטנהאם בחודש יוני האחרון, חזרה לשוק הרווקות! קראתם נכון, קינסיי וולנסקי, הפצצה האמריקאית בת ה-22 עשתה בלאגן גדול במדריד כשפרצה לכר הדשא כשלבשה בגד גוף שחור קטנטן עם כתובת אתר המתיחות הפרובוקטיבי של בן הזוג שלה, היוטיובר האמריקאי-רוסי, ויטלי זדורובסקי.

אז זהו, שכבר אין וויטלי. בסוף השבוע האחרון השניים הודיעו על פירוק החבילה. הדוגמנית הבלונדינית שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים 3.3 מיליון איש, שנהרו לקחת חלק בחייה מיד לאחר תקרית גמר ליגת האלופות: "רשתות חברתיות זה מקום מוזר. מקום בו לאנשים יש דעה על כל זווית בחיים שלך. אני רוצה לשתף אתכם בכל צעד בחיי אבל לא תמיד זה קל. אני רוצה שתמיד יראו עד כמה אני אמיצה, אבל מאחוריי דלתיים סגורות, אני פגועה. לא רציתי לדבר על זה ברשת החברתית, אבל הוא מאמין אחרת. ויטלי ואני החלטנו להיפרד אחרי שנתיים של זוגיות, שהיינו החברים הכי טובים, חלקנו את הזיכרונות הטובים בחיי. עכשיו הגיע זמן לפרק חדש בחיים. כולם עושים טעויות אבל הגיע הזמן שלי ללכת. יש לי המון אהבה כלפיו ואני מאחלת לו רק טוב. אנחנו נישאר חברים טובים. אני אוהבת אותך ויטלי ותמיד אוהב. בבקשה תכבדו את הפרטיות שלנו בתקופה הקשה הזאת".

אלפי תגובות גרר הפוסט של קינסיי, רובן תומכות והיו גם כאלו שכתבו לה שהוא הפך אותה להיות מי שהיא ובזכותו יש לה מיליוני עוקבים. גם מלך הסירטונים והפרובוקציות והאקס הטרי הגיב בחשבון האינסטגרם שלו, שפך את ליבו ובין היתר הודה שהוא זה שעשה טעות גדולה: "הבחורה הזאת שינתה את חיי והיא הבנאדם הכי טוב שהכרתי. עשיתי כמה טעויות, טעויות שאתחרט עליהן עד סוף ימי בגלל שאיבדתי את הבחורה שחשבתי שתהיה האמא של הילדים שלי. קינסיי אני מצטער, מגיע לך את העולם". כנראה שמאד קשה לנהל מערכת יחסים כשגם עובדים יחד ומפיקים סרטוני מתיחות נועזים בלי סוף, ובעיקר, כשכל היום מכרכרות סביב וויטלי בחורות יפייפיות ערומות.

את סוף השבוע האחרון בילתה האמריקאית בניו יורק עם חברותיה שניסו לגרום לה לשכוח את כאבה ואנחנו אומרים, אולי בן הזוג הבא יהיה מעולם הכדורגל, עכשיו כשהיא רווקה מבוקשת?!


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Social media is a weird place. A place where people have an opinion about every angle of your life. I want to include all of you in every step of my life but it’s not always easy. I always want to put on a brave face but behind closed doors I have been hurting. I didn’t want to take this to social media but he believes differently. Vitaly and I have decided to part ways. After 2 years of love, being best friends, sharing endless memories, building a life together it’s now time for a different chapter in our lives. Everyone makes mistakes but it’s finally time for me to walk away. I have so much love for this person and hope nothing but the best for him and we will remain friends. We have been partners and helped one another through so much. The memories we have shared are unforgettable and I will forever will be thankful for the time we spent together. I love you V and always will. Please respect our privacy during this hard time.

A post shared by Kinsey (@kinsey) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

After 2 of the best years of my life, filled with memories I will never forget. Kinsey and I have decided to go our separate ways. This girl truly changed my life and is genuinely the best person I have ever met. I am so thankful to you Kinsey. we were partners day in and day out and we have learned so much from one another. I got caught up in this life and I’ll be honest with you guys I made some mistakes, mistakes I will regret for the rest of my life because I lost the girl I thought would be the mother of my kids. Kins you deserve the world and I am so sorry. We will always be friends and have so much love for one another but unfortunately this is goodbye. Please respect her and our privacy right now.

A post shared by Vitaly (@kingvitaly) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי