הצצה לארון הפרטי של נטע אלחמיסטר!

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

רגע אחרי שמכבי חיפה איבדה נקודות יקרות נגד הפועל רעננה, אשתו של הבלם רמי גרשון הציגה את החדר האהוב עליה ושלל מותגים ברמה עולמית

(גודל טקסט)

במכבי חיפה נרשמה התאכזבה לאחר ה-0:0 אמש (שבת) מול הפועל רעננה בפתיחת הסיבוב השני בליגת העל, אך למזלם של הירוקים גם מכבי ת"א, מוליכת הטבלה, עוד קודם לכן חילצה נקודה אחת בלבד נגד האחרונה בטבלה סקציה נס ציונה. אנחנו במדור, אולי גם כדי להוריד את מפלס האכזבה בכרמל, החלטנו לספק לכם הצצה לארון הבגדים של לא אחרת מנטע אלחמיסטר, אשתו הדוגמנית של הבלם רמי גרשון שטרם חזר מפציעה ולא עומד לרשותו של מרקו בלבול בחודשים האחרונים.

כזכור, בחודש אוקטובר האחרון עזב הזוג המפורסם את דירתם שבשכונת "נאות פרס" הנמצאת ממש ממול לאיצטדיון סמי עופר לטובת מגורים בעיר נתניה. נטע ורמי חיפשו דירה במקום אסטרטגי בין חיפה לת"א ועברו לגור בפנטהאוז סופר מפנק ומרווח בשכונת "עיר ימים" הנתנייתית. עבור הדירה החדשה שמשקיפה לנוף המהפנט של הים, השניים משלמים למעלה מעשרת אלפים שקלים בחודש, לא כולל דמי ועד בית לבניין היוקרתי – לא כזה הרבה עבור שניים שמרוויחים נהדר מהכדורגל, מהקמפיינים ומותג בגדי הים של הדוגמנית המטאורית.

כעת, החליטה נטע לתת לכמעט שני מיליון העוקבים שלה הצצה אינטימית לחדר הארונות המשוגע שלה. אלחמיסטר בת ה-25 נמצאת אצלנו בתודעה כבר למעלה מארבע שנים וכשהיא לא לובשת את הביקיני של המותג שלה bananhot, היא חובבת סטייל ואופנה וללא ספק ניתן לראות את זה דרך הארון שלה שמסודר באופן מופתי. מדובר בחדר שלם שהוקדש למעשה להיות חדר הארונות של הדוגמנית וכולל ביגוד לכל חלק ביום וכמובן שלל מותגים ברמה עולמית כגון: שאנל, לואי ויטון, גוצ'י ועוד. בין אלפי התגובות יש לא מעט כאלו שפשוט חולמים על ארון בגדים ברמה הזאת. קים קרדשיאן, מאחורייך.


החדר האהוב עליה בבית. נטע וארון הבגדים המטורף (אינסטגרם)


עוד סלפי בבית החדש עם הנוף לים (אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jungle girl

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי