רונאלדו חושף: "ההפתעה הכי גדולה שלי ביובנטוס זה בופון"

כריסטיאנו רונאלדו, ג'יאנלואיג'י בופון
כריסטיאנו רונאלדו, ג'יאנלואיג'י בופון | Yifan Ding/Getty Images

רגע לפני שטס לחופשת הכריסמס, הכוכב שוחח עם מגישת הספורט היפיפייה דילטה לאוטה ודיבר על השוער: "מדובר בבן אדם עם אישיות נדירה שהכי אוהב לעזור לסובבים אותו". וגם: השער במספרת וחגיגת השער הייחודית

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם על מגישת הספורט האיטלקייה, דילטה לאוטה? למקרה שלא: מדובר באחת הנשים היותר יפות בהן נתקלנו, שמסקרת את הכדורגל האיטלקי עבור ערוץ DAZN, ועלתה לכותרות לא מזמן כאשר בסיום משחק בין נאפולי לברשה, קומץ אוהדי נאפולי קרא לעברה של המגישה הפצצה ושר לה שתוריד את חולצתה: "תחשפי את השדיים". לאוטה יצאה גדולה כשחייכה ודחתה את ההצעה כמובן. וכעת מי זוכר בכלל את התקרית הזו עכשיו כשהיא אחראית לראיון חושפני של אחת על אחד עם לא אחר מהכוכב הגדול של הכדורגל באיטליה? מדובר כמובן בכריסטיאנו רונאלדו שפתח את הלב.

עוד לפני שטס לחופשת הכריסמס עם המשפחה בערב הסעודית, הפורטוגלי חשף בפניי היפייפיה האיטלקיה כי הרגע הכי גדול בקריירה המפוארת שלו הייתה יצירת האמנות שנחקקה בזיכרון של כולנו באפריל 2018 כאשר עוד לבש את המדים של ריאל מדריד וכבש במספרת נפלאה שהכניעה את בופון וקבעה 0:2, וגרמה לאוהדי יובה למחוא כפיים למופע מרהיב של שחקן ענק . "גול מאד מיוחד באיצטדיון אדיר עם קבוצה אדירה שאני גאה להיות חלק ממנה היום. לא אשכח איך האוהדים של יובנטוס עמדו ומחאו לי אז כפיים עוד כששיחקתי במדריד. אחד הערבים הכי מיוחדים בחיים שלי" סיפר CR7.

רונאלדו גם סיפר ללאוטה כמה הוא הופתע להכיר לעומק את מי שעומד בין הקורות של הגברת הזקנה: "תמיד כשנפגשנו בופון ואני בטקסים וכדומה, ידעתי שמדובר באדם טוב. מצחיק, שמח, מדבר לעניין, אפילו אחרי אותו גול הוא חיבק אותי ואמר לי 'כל הכבוד'. אך כל הדברים האלו שחשבתי, מתגמדים לעומת מי שהכרתי מאז שהגעתי לאיטליה. מדובר בבן אדם עם אישיות נדירה שהכי אוהב לעזור לאלו שסביבו. הוא ההפתעה הכי טובה שהייתה לי פה".

לסיום, המגישה הבלונדינית הראתה לפורטוגלי חיקוי שלה לחגיגה שלו עם "SUUII" המפורסם שלו, הוא צחק מכל הלב וסיפר לה איך נולדה התנועה המפורסמת ביחד עם הסי: "מבחינתי הסי, זה כמו שאומרים יס באנגלית כששמחים ממשהו. כששיחקתי בריאל והיינו מנצחים, אז כל הקהל היה נעמד על הרגליים וצועק "סי!!!!" (כן) אז פשוט התחלתי להגיד את זה גם בעצמי, אני לא יודע להגיד למה האמת, זה פשוט קרה בטבעיות. אני זוכר ששיחקנו פעם אחת נגד צ'לסי (במשחקי ההכנה בקיץ 2013) וכבשתי שער, צעקתי סי והוספתי לזה את התנועה עם הידיים, משם זה פשוט נדבק…". בחור טבעי כריסטיאנו שלנו.


הביאה ראיון אישי עם הפנומן. דילטה לאוטה וכריסטיאנו רונאלדו (צילום: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי