נועה שומעת? הרוסיה של ניימאר נחשפה!

קתרינה ספארובה
קתרינה ספארובה | אינסטגרם

בזמן שהברזילאי כביכול צמוד לספרדייה עם השם הישראלי, הדוגמנית קתרינה ספארובה חשפה בתוכנית ריאליטי כי היא מאוד קרובה לשחקנה של פ.ס.ז'. בברזיל כמובן חגגו על הפרשה ואף התגלו פרטים מפתיעים על השניים

(גודל טקסט)

נראה כי בשנתיים האחרונות, הרבה יותר מלשחק כדורגל, כוכבה הברזילאי של פריז סן ז'רמן, ניימאר עסוק בבחורות עד למעל הראש. כמה יפות נקשרו אליו מאז הפרידה המדוברת מברונה מרקוזין, הדוגמנית הברזילאית שהפכה לאקסית המיתולוגית שלו לפני כבר שנה ושלושה חודשים, בטוח קשה לכם לעקוב. אז בואו נעשה לכם סדר. בברזיל טוענים כפי שסיפרנו לכם עוד בחודש אוקטובר האחרון כי החלוץ צמוד חזק לנועה סאאז, הדוגמנית הספרדייה אותה פגש במסיבת יום ההולדת של חברו ארתור מלו מבארסה.

בזמן שניימאר כביכול צמוד לנועה הספרדייה עם השם הישראלי, כעת דוגמנית רוסיה בשם קתרינה ספארובה, טוענת שגם היא הייתה עם הברזילאי! אתמול (שבת) החלה בברזיל תוכנית הריאליטי "אי הפיתויים", המקבילה של "מפרץ האהבה" ששודרה בישראלי לפני למעלה מעשור, כאשר אחת המתמודדות היא אותה דוגמנית רוסיה יפיפייה בת 21, שסיפרה בשידור שיש לה "קשרי ידידות קרובים מאוד לניימאר". אחת ההוכחות לכך הייתה מסיבת יום ההולדת הענקית של הכדורגלן בשנה שעברה לשם הגיעה הרוסייה והצטלמה עם הכוכב.

אחרי שידורו של הפרק הראשון בתקשורת בברזיל חגגו עם הקשר של המתמודדת היפיפייה שהגיעה כביכול למצוא אהבה בתוכנית הריאליטי והכדורגלן המפורסם. הדוגמנית הפצצה מחזיקה חשבון אינסטגרם מסנוור וכמובן שניימאר עוקב אחריה ותאמינו או לא, גם נועה סאאז שלו! אבל מה מפתיע בכל הסיפור הזה? שמקורב לדוגמנית הרוסייה התראיין היום, אישר את הקשר של קתרינה עם ניימאר ואף טען שיש שם גם מעבר לידידות: "ניימאר וקתרינה התראו מיליון פעמים בברצלונה ויש להן מספר חברים משותפים. הם יוצאים ומבלים יחד. חוץ מזה אני יודע שהם גם היו יחד תקופה וזה היה הרבה מעבר לידידים" סיפר אותו מקורב. מסקנה שלנו: ברזילאית, רוסיה, ספרדייה או ישראלית, העיקר עבור ניימאר שתהיה דוגמנית!

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Katerina Safarova (@kat_safarova) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי