הסיבות לכך שכריסטיאנו רונאלדו לא יפרוש בקרוב

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Chris Ricco/Getty Images

הפנומן של יובנטוס אמנם יחגוג בחודש הבא 35, אך אורח החיים הבריא שלו מוביל לכך שהוא עדיין בשיאו. לירון שרון עם התפריט ושגרת האימונים של הפורטוגלי

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו יחגוג 35 בחודש הבא, גיל בו כדורגלנים רבים נוהגים לפרוש, אבל הפנומן הפורטוגלי נראה בשיאו על המגרש ומחוצה לו. הנתונים המטורפים הם כמובן תוצר של עבודה קשה בשילוב עם תזונה נכונה והמון שעות שינה. למלך האינסטגרם יש צבא שלם שמתפעל את החשבון שפונה ל-197 מיליון עוקבים, כי הוא חי תחת משמעת מאוד קפדנית.

רונאלדו יכול להגיע בתפריט של לשש ארוחות ביום, כשדג הוא אחד המרכיבים המרכזיים בתזונה שלו. דג חרב, דג טונה ודג בקלה הם האהובים ביותר על כוכב יובנטוס, שמקפיד לאכול חזה עוף וטוען שמדובר ב"מנסה קסומה" מבחינתו, בשל ערך החלבון הגבוה וערך השומן הנמוך. רוצים לדעת איך נראה תפריט יומי של CR7? (לטובת אלו שאוכלים כשר, אל תיבהלו מכמה מרכיבים שפחות עובדים בארץ הקודש).

הפורטוגלי מתחיל את הבוקר שלו בדרך כלל עם יוגורט לבן, לצד סלייסים של גבינה וחזיר. ארוחת הצהריים הראשונה שלו מורכבת תחילה מעוף וסלט, וארוחת הצהריים השנייה שלו מכילה טונה, ביצים קשות, זיתים ועגבניות. בין לבין, הפורטוגלי ינשנש פירות או טוסט מחיטה מלאה עם אבוקדו. כדי לתחזק את המכונה המשומנת שמשרתת אותו נאמנה כל חייו, גם בערב אוכל הפנומן שתי ארוחות (!) וגם הן מכילות באופן לא מפתיע, דג, המהווה מקור חלבון טהור. לארוחת הערב הראשונה שלו הוא אוכל דג חרב טרי עם סלט קצוץ, וארוחת הערב השנייה שלו מכילה סטייק וקלמארי.

חוץ מכמות המזון האדירה הזאת, כל לילה הפורטוגלי מקפיד לישון שמונה שעות ואין חשוב מזה לטענתו. בנוסף לשנת היופי הלילית, רונאלדו לוקח לעצמו חמש תנומות יומיות! כן, כן, חמש פעמים ביום נח לו הכדורגלן הענק כפי שפורסם ב'סאן' הבריטי. "שינה נכונה מאד קריטית על מנת להתאמן בצורה הטובה ביותר", סיפר בעבר השחקן. מעבר לאימוני הכדורגל האינטנסיביים, הוא גם חובב שחייה ופילאטיס. עם שינה נכונה, אימונים ותזונה מוקפדת, אין סיבה שהמכונה הפורטוגלית לא תחזיק בטופ העולמי גם בשנים הקרובות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי