כשעדן פינס פגשה את ניימאר: הפרטים נחשפו

עדן פינס, ניימאר, אלי צדיק
עדן פינס, ניימאר, אלי צדיק | אינסטגרם

זה לא חדש לנו שכוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת ברזיל מחובר חזק לדוגמניות המצליחות ביותר, אבל לא בכל יום הוא יוצא עם אחת משלנו לערב קריוקי! לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

בעוד כשלושה שבועות נוכל לציין שנה בדיוק לפגישה הראשונה של אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם, ניימאר, לבין מספר דוגמניות ישראליות ובראשן עדן פינס שבשנה האחרונה כבר הפכה להצלחה מטאורית בארץ ובעולם, אבל אף אחד לא הכין אותנו לכך שאתמול (חמישי) מי שאפילו זכתה השבוע לחיקוי ב"ארץ נהדרת" לא רק תיפגש פעם נוספת עם ניימאר, אלא תצא איתו לבלות!

פינס הגיעה השבוע לפריז ולקחה חלק בהשקה של מותג האופנה REPLAY, שכידוע ניימאר הוא הפרזנטור הגדול ביותר שלו ולא במקרה האירוע גם נערך בסמוך לאצטדיון של פריז סן ז'רמן, אבל ממש אבל ממש לא ציפינו שהעניינים בין פינס לניימאר יתחממו עד כדי כך שכמעט שנה אחרי המפגש הראשון שלהם, השניים לא רק בילו יחד באירוע ההשקה, אלא גם בסיומו המשיכו יחד לערב קריוקי משותף עם לא מעט דוגמניות, שכלל אפילו סלפי שקרע את הרשת מצחוק.

גם הבסטי של נטע אלחמיסטר, הדוגמנית אלי צדיק הצטרפה לפינס ונהנתה מערב של כיף בחברתו של הכוכב הברזילאי. "חבר שלנו", היא כתבה בתמונה ששיתפה וללא ספק העבירה אווירה של כיף וצחוקים. הימור שלנו: ניימאר בסוף יהיה עם איזו ישראלית, כי ברור שהוא לא עומד ביופי הים תיכוני! נזכיר כי פינס נמצאת בזוגיות חזקה עם דור רפאלי, אחיה של, אבל אולי בכל זאת נרקמת כאן חברות אמיתית בין הכוכבת העולה לאחד השחקנים הטובים ובוודאי המפורסמים בעולם?! אנחנו ממתינים להתפתחויות!


עדן פינס וניימאר משתטים בין שיר לשיר! (אינסטגרם)


"חבר שלנו". ניימאר עם פינס וצדיק (אינסטגרם)


פינס במקדש של ניימאר (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי