השופטת גרשון: נטע אלחמיסטר מגיעה לפריים טיים!

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | דורי אהרון

כבר סיפרנו לכם שהדוגמנית קיבלה את התפקיד הראשון שלה על המסך, אבל כעת נחשף שהיא גם תשמש כשופטת בתוכנית ריאליטי חדשה ברשת 13. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

דוגמנית, בעלת עסק משגשג, אשת כדורגלן ושחקנית, אלו הטייטלים שחשבנו שמתארים במדויק את נטע אלחמיסטר, אשתו של רמי גרשון וסנסציית האינסטגרם הישראלית, אבל מסתבר שבזמן שאנחנו הספקנו אולי רק למצמץ, היא הספיקה להוסיף תואר נוסף לרזומה שלה: שופטת.

אחרי תפקיד המשחק הראשון של גברת אלחימסטר-גרשון ב"סברי מרנן", הסדרה האהובה של קשת 12, כעת היא נכנסת למשבצת הכי שווה בתולדות הפריים טיים: שופטת בתוכנית ריאליטי חדשה. אלחמיסטר נבחרה להיות הצלע הנשית לתוכנית פריים טיים חדשה של רשת 13, שם תשמש כשופטת שתבחר את "הסטנדאפיסט הבא של ישראל".

זה צפוי להיות שמו של הפורמט בו שלל מצחיקנים יגיעו להתמודד על התואר הנחשק – ואיזה כיף להם שתהיה זו נטע שתשב בשולחן השופטים. מי שינחה את התוכנית יהיה אחד הטאלנטים הוותיקים בטלוויזיה, צביקה הדר, ומי שיזכו לשבת לצידה של הדוגמנית יהיו גיא עמיר וחנן סביון, שישפטו את המתמודדים ביחד איתה. בעמוד המעריצים של אלחמיסטר שיתפו תמונה ראשונה מחדר החזרות בה שועלת האינסטגרם מחזיקה את המצלמה לסלפי עם הקולגות החדשות. עוד לא הספקנו להתאושש מהמפגש שלה עם דיוויד בקהאם בשבוע שעבר במילאנו, וכבר בשורות חדשות משמחות מכיוונה של אשת הכדורגלן הכי עסוקה במדינת ישראל. שאפו!

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

M I L A N

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי