לא תאמינו איזה פילטר מסי הכי אוהב

ליאו מסי עם בני משפחתו
ליאו מסי עם בני משפחתו | FRANCK FIFE / Contributor

כוכב ברצלונה זכה למנוחה מול איביזה בגביע המלך, אך עוקביו זכו למעט נחת כשהארגנטינאי השתעשע ממה שיש לפלטפורמה להציע. לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה העפילה אמש (רביעי) לשמינית גמר גביע המלך אחרי ניצחון על איביזה מהליגה השלישית ובספרד, כצפוי, התרכזו באנטואן גריזמן, שהעניק לקבוצתו את הכרטיס לשלב הבא עם צמד שכלל שער ניצחון בדקה ה-94. אנחנו, ברשותכם, נתמקד בארגנטינאי הכי מפורסם בספרד. המאמן החדש קיקה סטיין בחר שלא להכליל את ליאו מסי בסגל והשאיר אותו לנוח בחוץ, מהלך שגרם לכולם להתגעגע אליו על כר הדשא אבל לא ברשת החברתית.

למרות שיש לו 141 מיליון עוקבים, מסי לא ידוע כאשף גדול בכל הנוגע לאינסטגרם, אך שלושת בניו – טיאגו, מתיאו וסירו – גורמים לו להשתעשע מהפלטפורמה וממה שיש לה להציע. גם אנטונלה רוקוזו, אשתו ואהבת נעוריו, משדלת את הבועט שלה לזרום איתה בפרצופים ופילטרים חמודים של חיות, אך הפילטר שמסי השתמש בו הכי הרבה לאחרונה אולי יפתיע אתכם: "איזו דמות דיסני אתה?", זה הפילטר בו משתמש הפרעוש ביחד עם ילדיו ומשתף את העוקבים שלו בגאווה גדולה.

בווידאו האחרון ששיתף מסי, מכל הדמויות של דיסני, הוא נבחר להיות ג'ון סמית', אהובה של פוקהונטס האינדיאנית, הדמות הראשונה של דיסני שסיפור האהבה שלה מבוסס על סיפור אמיתי. האפליקציה מצאה את מסי דומה לאמריקאי הבלונדיני, ובנו הבכור הכתיר: "אבא, אתה הנסיך". מסי חייך ואשתו וברקע ניתן היה להבחין שאשתו מאוד מרוצה.

זה ממש לא מפתיע שכל המשפחה נהנתה לה מזמן איכות בחדר הילדים ושיחקה באפליקציה דיסני, זאת לאור העובדה שמסי ואנטונלה ידועים כחובבי דיסני מושבעים שמידי שנה מבקרים בדיסנילנד שבפריז. שימו לב גם לטפט בחדר הילדים בו רואים שחקן כדורגל – עוד פרט שאיננו מפתיע בכלל לאור העובדה שאב הבית הוא אחד משני השחקנים הכי טובים בעולם ואולי אף בהיסטוריה".


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Omg so cute

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzo) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

familia

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי