אשתו של אופיר מרציאנו מספרת על הטירוף סביב בעלה

שלי רגב מרציאנו
שלי רגב מרציאנו | אינסטגרם

שוער היברניאן שוב רשם תצוגת ענק וזכה לשלל מחמאות בתקשורת הסקוטית ומאוהדי היריבה, שלי רגב-מרציאנו שוחחה עם לירון שרון וסיפרה: "אין יותר מרגש מלראות את הבן שלנו סאן מריע ושר ביציע"

(גודל טקסט)

אנחנו לא ממש מצליחים להירגע מההופעה האדירה של אופיר מרציאנו, שוער היברניאן שסיפק אתמול (שבת) תצוגה משובחת בין הקורות ובזכותו חילצה הקבוצה 0:0 בחוץ נגד מאת'רוול הרבה בזכות הצלה נהדרת שלו לקראת הסיום.

"המושיע של היבס" ו-"השוער הכי טוב בליגה הסקוטית" אלו רק חלק קטן מהשבחים שכתבו על הליגיונר בתקשורת וברשתות החברתיות וגרמו לנו לחייך בגאווה. חוץ מאוהדי הכדורגל, יש עוד מישהי שמאד גאה בשוער שלה והיא כמובן אשתו, שלי רגב מרציאנו.

"כיף גדול וסיפוק אדיר לראות תוצאות של עבודה קשה והתמדה, וכמובן שאין יותר מרגש ומדהים מלראות את סאן, המעריץ מספר 1 גאה, מריע ושר עם האוהדים", סיפרה רגב מרציאנו למדור לאחר הערב המטורף שעבר על המשפחה הישראלית. כידוע, הזוג מרציאנו הם הורים לסאן המתוק בן השנתיים – שמגיע יחד עם אמא שלו לכל משחקי הבית של אביו וגם למשחקי החוץ הקרובים! היורש של מרציאנו, שעוד לא החלטנו למי מבין הוריו הוא דומה יותר, הוא המעריץ הכי גדול של השוער ואמא שלו מספרת שהוא "שר עם האוהדים וחוגג הצלות של אבא שלו וגולים של הקבוצה".

על התגובות שמקבל השוער מאוהדי הכדורגל, שיתפה שלי בנתון שמרבית האוהדים בארץ צריכים ללמוד ממנו: "ברוך השם האהבה והאהדה לאופיר פה מדהימה! הוא נבחר לשוער העשור בקבוצה, ואחרי כל אנחנו משחק מקבלים המון תגובות חיוביות גם מהקבוצות היריבות". הלוואי וגם בישראל אוהדים של קבוצות יריבות יפרגנו לשחקנים.

משפחת מרציאנו התאקלמה נהדר בסקוטלנד הקפואה, וכעת כשגם משפחות ביטון ואלחמיד נמצאות שם, הקומונה הישראלית ממש הפכה למעצמה. רק נציין שבזמן שמרציאנו עוצר כדורים במרץ, אנחנו מאוד מתגעגעים לימים ששלי שרפה פה את המדינה כאשר עבדה בתעשיית הדוגמנות.

האשדודית במקור הכירה את ספיר יודשקין יצחקי ואת לי מאי הרוש בתחרות "מלכת היופי" כפי שסיפרה בעבר בראיון כאן במדור, ומאז הצטלמה בלי סוף בארץ עד למעבר לסקוטלנד, שם תעשיית הדוגמנות לא מפותחת מספיק. עד שתשוב למחוזותינו, לכל מי שמתגעגע כמונו, מזל שיש את הרשת החברתית, שם לשלי יש למעלה משלושים אלף עוקבים שזוכים לראות את היופי שלה ואת ביצועיו של סאן, היורש של אבא אופיר בין הקורות. תתכוננו למפגש של נבחרת ישראל מול סקוטלנד, כי משפחת מרציאנו הולכת לככב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי