"המושיע": ההצלה של מרציאנו משגעת את סקוטלנד

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | דני מרון

הישראלי סידר להיברניאן נקודה יקרה עם עצירה מאוחרת ונבחר לאיש המשחק: "מנע ממאת'רוול לנצח". גם ברשת לא נשארו אדישים: "השוער הטוב בליגה"

(גודל טקסט)

אנדי הרצוג ככל הנראה ייאלץ להתמודד עם לא מעט חיסורים לקראת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו בחוץ מול סקוטלנד, אך לגבי עמדה אחת עושה רושם שהוא יכול להיות יותר מרגוע. אחרי שאריאל הרוש תפס את עמדת השוער הראשון של ספרטה רוטרדם ובין היתר הצטיין באמסטרדם מול אייאקס, גם אופיר מרציאנו נכנס לקצב ואתמול (שבת) הוא סיפק הופעה בלתי נשכחת.

"אופי מרציאנו הוא המושיע של היבס", נכתב ב'סאן' הסקוטי לאחר שהיברניאן חילצה 0:0 בחוץ נגד מאת'רוול הודות להצלה יוצאת דופן של השוער לקראת הסיום. בסקוטלנד היללו: "הנקודה רשומה על שמו של של מרציאנו, שסיפק הצלה מדהימה בתזמון קריטי. איכשהו, הישראלי היה ערני מספיק כדי להדוף את הבעיטה של כריסטי מנצינגה למשקוף ובמו ידיו הוא מנע ממאת'רוול שלוש נקודות".

ב'סאן' בחרו במרציאנו, שקיבל את הציון '9', לאיש המשחק. "ליאם דונלי ו‏אלן קמפבל תפסו את העין בשורות מאת'רוול ואילו דקלן גלאגר הצטיין בהגנת היברניאן, אבל עבור ההצלה המאוחרת – זו שמנעה ממאת'רוול לנצח את המשחק –  הפרס חייב להיות של אופיר מרציאנו". גם ברשתות החברתיות לא נותרו אדישים להצלה ואחד מאוהדי היברניאן טען: "אופיר מרציאנו הוא השוער הכי טוב בליגה הסקוטית". 

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי