שי זהבי פותחת את הלב: "אנשים חוששים ממגע כדי שחלילה לא יידבקו"

שי זהבי
שי זהבי | אינסטגרם

אשתו של הכוכב הכי גדול של הכדורגל הישראלי שיתפה את תחושותיה בגילוי מרגש לאחר התפרצות נגיף הקורונה בסין: "יכולה להבין את הבהלה והפחד, ברוך השם אצלנו הכל בסדר"

(גודל טקסט)

אחרי שפירסמנו הבוקר (ראשון) כי ערן זהבי שלח את תפילותיו לסין וביקש מעוקביו להתפלל שכל סאגת וירוס הקורונה תחלוף במהרה, גם אשתו שי זהבי החליטה לפתוח את הלב ושיתפה בתחושות מאז הגיעו לארץ לפני חמישה ימים. כזכור, משפחת זהבי בהרכב מלא שהתה בתאילנד בחופשה משפחתית בעת שהווירוס התפרץ בסין והחל לגבות קורבנות, ולא הייתה חשופה לסכנה למרבה המזל. האישה הכי חטובה בכדורגל הישראלי שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה בתחושות שמלוות אותה מאז נחתה בארץ הקודש.

"הבית שלנו תחת מתקפה. מתקפה של וירוס שמסרב לעזוב, מיום ליום הוא נהיה קטלני יותר ומפחיד יותר. ההרגשה היא שגם מאיתנו קצת נזהרים, פחות מתקרבים, חוששים ממגע שחלילה לא ידבקו", כך כתבה שי, שהתגובות הללו גרמו לה להזדהות עם העם הסיני: "האמת, הרגשה לא נעימה, ואני חושבת על אותם סינים שמסתובבים בעולם ואנשים מתרחקים מהם כמו מאש, מעליב, לא נעים בכלל. אני יכולה להבין את הבהלה ואת הפחד, הרי כל אחד חושב על עצמו ועל ילדיו ולא יודעים מי נדבק ומי לא".

גברת זהבי החליטה להסביר לכל אותם אלו שחוששים את המצב: "חשוב לי להרגיע את כל אותם האנשים שסביבי וסביב ילדיי, בריאות ילדיי חשובה לי מהכל, לעולם לא אעשה משהו שיסכן אותם! מעבר לזה, לעולם לא אעשה משהו שיסכן אחרים. לא היינו בסין כשכל זה קרה, יצאנו משם בזמן. תודה לכל מי שדואג ולכל מי שמפחד אבל ברוך השם אצלנו הכל בסדר. אאחל לכל אלו שפה וכל אלו שבסין בריאות, בריאות ושוב רק בריאות". המדור מעוניין להבין מי מפחד להתקרב למשפחת זהבי, מי?!

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הבית שלנו תחת מתקפה, מתקפה של וירוס שמסרב לעזוב, מיום ליום הוא הופך קטלני יותר ומפחיד יותר. ההרגשה היא שגם מאיתנו קצת נזהרים, פחות מתקרבים, חוששים ממגע שחלילה לא ידבקו (יאשרו אותי כל חבריי שהגיעו מסין ) האמת הרגשה לא נעימה, ואני חושבת על אותם סינים שמסתובבים בעולם ואנשים מתרחקים מהם כמו מאש, מעליב, לא נעים בכלל. אני יכולה להבין את הבהלה והפחד הרי כל אחד חושב על עצמו ועל ילדיו, לא יודעים מי נדבק ומי לא, מי יכול להדביק ומי לא. אז קודם כל חשוב לי להרגיע את כל אותם האנשים שסביבי וסביב ילדיי- בריאות ילדי חשובה לי מהכל! לעולם לא אעשה משהו שיסכן אותם!! מעבר לזה לעולם לא אעשה משהו שיסכן אחרים. לא היינו בסין שכל זה קרה למזלנו וכמו שאמרתי כבר לפני יצאנו משם בזמן . אז תודה לכל מי שדואג ולכל מי שמפחד אבל ברוך השם אצלנו הכל בסדר ואאחל לכולם אלה שפה ואלה שבסין בריאות בריאות ושוב בריאות.

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כמה זמן איכות אמיתי וטהור כבר יש לנו עם המשפחה שלנו? עם סדר היום המטורף , עבודה, גנים, בתי ספר, בישולים, ניקיונות. החלטנו לקחת זמן שהוא רק שלנו, יותר נכון החליטו בשבילנו על חופשה בת שבועיים וחצי מהגנים ובתי הספר ( ועכשיו עם הוירוס הסיני אולי קצת יותר…)והחלטנו לנצל את הזמן כמו שצריך, ארזנו מזוודה בגדי ים ומלא קרם הגנה ונסענו ליעד האהוב עלינו – תאילנד. 3 שעות טיסה ואנחנו בגן עדן אמיתי ומפנק במיוחד. עכשיו אנחנו של הילדים – קצת משחקי מים ושינה בצפיפות אחד על השני נשמע מדהים וזה בדיוק מה שאנחנו והילדים צריכים! עדכונים בהמשך, בינתיים תאחלו לי בהצלחה יש לי ארמון חול על הראש @eranzahavi

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

נראה לי שברחנו בזמן, מצחיק להגיד ברחנו אבל זה מרגיש ככה. ממש לפני שיצאנו מהבית היה דיבור על וירוס שמסתובב ברחבי סין, זה הלחיץ לא אגיד שלא אבל לא יודעת אם חשבנו שזה יהיה ברמה כזאת. בשדה לא היתה בהלה גדולה בקרב הסינים, הרוב היו עם מסיכות אבל אפילו חום לא בדקו לנו ואמרתי לעצמי שאם לא היה משהו רציני בשדה אז ככל הנראה שזה משהו שיחלוף בימים הקרובים. כולנו יודעים שזה לא חלף, וכל יום שעבר קיבלנו הודעות מלחיצות יותר ויותר. את המסגרות של הילדים סגרו נכון לעכשיו עד ה17/2 , את החדר כושר והבריכה בבניין סגרו עד הודעה חדשה וההנחיה החדשה בעיר זה שאסור ללכת בלי מסיכות , האמת מפחיד מאוד! שינינו את הטיסה לארץ (כן עם הבגדי ים – אולי יתחמם קצת?‍♀️) ומקווים לשמוע בשורות טובות ושהכל יגמר בקרוב שנוכל לחזור לשגרה במהרה . בנימה אופטימית זו רק בריאות לכולנו! ושימרו על עצמכם ❤️

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי