כוכב הפריימר ליג שנזרק ע"י אשתו כי בגד בה עם פליטת ריאליטי

אנני קילנר
אנני קילנר | Matthew Ashton - AMA/Getty Images

כבר בחודש מאי נחשפה כביכול הבגידה של קייל ווקר ומאז המגן וזוגתו ניסו לשקם את מערכת היחסים, אך ב'מירור' דיווחו כי אנני קילנר נפרדה מהשחקן באופן סופי בגלל רומן חולף עם כוכבת התוכנית "On the Beach star"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

באנגליה מדווחים כי כוכב מנצ’סטר סיטי, קייל ווקר, נזרק על ידי חברתו ואם ילדיו אחרי שכביכול ניהל רומן עם פליטת תוכנית ריאליטי. האנגלי הוא אב לשלושה ילדים אותם הביא לעולם עם זוגתו בעשר השנים האחרונות, הדוגמנית אנני קילנר. ב'מירור' מדווחים כי בן ה-29 וזוגתו נפרדו בעקבות רומן חולף שהיה לו עם כוכבת התוכנית "On the Beach star", לאורה בראון.

בחודש מאי האחרון כבר נחשפה "הבגידה" כביכול של המגן הימני של סיטי, ומאז הוא וזוגתו ניסו לשקם את מערכת היחסים ולהתגבר על "המעידה" שלו, אך כעת מסתבר שהדוגמנית האנגלית בת ה-27, שינתה את פרטיה בחשבון האינסטגרם שלה "לאמא רווקה לשלושה מלאכים". אותה כוכבת ריאליטי, לאורה בראון, הייתה זו שעדכנה את אנני קילנר בבגידה של בן זוגה איתה במושב האחורי של מכונית הבנטלי שלו השווה 200 אלף אירו. היא לא סתם סיפרה לה את כל הפרטים העסיסיים, אלא גם שלחה לה הוכחות כתובות בהודעות טקסט ממכשיר הנייד הפרטי שלה והראתה לה התכתבויות שלמות עם הכדורגלן שלה.

בראון טוענת שפגשה את ווקר ביציאה לילית במנצ’סטר בספטמבר 2018, כאשר הייתה משוכנעת אז כי מדובר בבחור רווק, למרות שהודה שיש לו ילדים. כאשר דיברה עם "הסאן" הבריטי במאי האחרון סיפרה בראון כי: "נסענו לרחוב צדדי שם חנה את הבנטלי שלו ועברנו יחד למושב האחורי". לאורה בראון טוענת בנוסף כי גילתה שהוא לא רווק כאשר הבחינה בהודעה ששלח לאנני ביום האם. כאשר היא חשפה בפני אשת הכדורגלן את הבגידהלפני קצת יותר מחצי שנה, התבקשה כוכבת הריאליטי לשלוח לה הוכחה מידית. סלפי שווקר שלח לה מתוך האחוזה שלהם בצ'שייר, סגר לה את הפינה.

דיווחים מצביעים על כך שווקר פנה אל לאורה וכתב לה: "סימסת לה נכון?" אחרי שגילה כי היא שלחה הודעת טקסט לזוגתו. ווקר ואנני נפרדו לפי מה שסיפרה במאי, מיד לאחר שגילתה על הבגידה, חזרו לאחר זמן קצר וניסו לשקם את מערכת היחסים שלהם עד לרגע בו באנגליה הבחינו בשינוי הסטטוס שלה ברשתות החברתיות.

לפי מקורבים לזוג, ווקר עזב את האחוזה המטורפת שלהם השווה 3.5 מיליון אירו, לטובת מגורים בדירה שכורה. מקור נוסך סיפר כי: "הם ממש ניסו להישאר יחד, אבל זה היה קשה מידיי. עניין הבגידה שלו היה פשוט כבד מידיי והם המשיכו כל אחד לדרכו העצמאית".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Everything

A post shared by Annie Kilner (@annievioletkilner) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי