דיוויד בקהאם חשף: האצטדיון החדש של אינטר מיאמי

דיוויד בקהאם
דיוויד בקהאם | LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

שחקן העבר האנגלי סיפק למעריציו הצצה למגרש הביתי החדש של קבוצת ה-MLS בבעלותו, שיושק רשמית בעוד 40 יום: "זה הופך להיות מציאותי יותר בכל יום ואני כל כך מתרגש". צפו בתמונות ובסרטונים

(גודל טקסט)

שחקן העבר האגדי, דיוויד בקהאם, סיפק למיליוני המעריצים שלו הצצה בלעדית לאצטדיון החדש של אינטר מיאמי. האנגלי בן ה-44 הודה כי "החלום שלו יהפוך למציאות" כאשר הקבוצה שבבעלותו תשיק בעוד 40 יום בדיוק את האצטדיון החדש שישמש אותה ב-MLS. המעריצים היו מודאגים עד לרגע זה, כיוון שבחודש שעבר פורסמו תמונות מביתו הזמני של המועדון שנראה כמו אתר בנייה, אבל בקהאם הוכיח שהפרויקט בשווי 50 מיליון דולר קרוב להיות מוכן אחרי הפוסט האחרון שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו.

כוכב העבר של מנצ’סטר יונייטד, ששיחק חמש שנים ב-MLS במדי לוס אנג'לס גלאקסי עד 2012, העלה סלפי שלו מהיציע החדש של אינטר מיאמי שמראה תמונה מושלמת של המגרש החדש והנוצץ. בקהאם החליט להזדהות עם הצבעים של המועדון, שחור ו-ורוד, והצטלם עם חולצה ורודה עם הסמל של אינטר מיאמי. "40 יום נותרו והספירה לאחור נמשכת. זה הופך להיות מציאותי יותר ויותר בכל יום ואני כל כך מתרגש", כתב "בקס" ל-60 מיליון העוקבים שלו ברשת החברתית. חוץ מזה, הוא שיתף גם מספר סרטוני וידאו בסטורי שלו, שמראים כל פינה באצטדיון החדש שיכיל 18 אלף מושבים.

האצטדיון החדש צפוי להיות מושק במשחק הבית הראשון של המועדון מול לוס אנג'לס גלאקסי ב-14 במרץ, כך שיש למה לצפות. וגם כאן אצלנו בישראל יש למה לצפות, כי בקהאם, להזכירכם, צפוי לנחות בארץ הקודש ממש בקרוב על מנת להשיק את קולקציית המשקפיים שלו dbeyewear עוד החודש וישווק בלעדית ב"ארוקה". נטע אלחמיסטר מתרגשת – זה בטוח, וגם אנחנו.

האצטדיון הביתי החדש של אינטר מיאמי (דיוויד בקהאם באינסטגרם)
האצטדיון הביתי החדש של אינטר מיאמי (דיוויד בקהאם באינסטגרם)
החלום של בקהאם הופך למציאות (דיוויד בקהאם באינסטגרם)
החלום של בקהאם הופך למציאות (דיוויד בקהאם באינסטגרם)
גם מתחם האימונים מרשים (דיוויד בקהאם באינסטגרם)
גם מתחם האימונים מרשים (דיוויד בקהאם באינסטגרם)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי