אשתו של אלירן עטר מגיבה על ההחתמה בבית"ר ירושלים

עדי עטר, אלירן עטר
עדי עטר, אלירן עטר | אינסטגרם

"למלך של הבית, גאים בך ויודעים שתצליח בענק, אתה תוכיח לכולם על המגרש מי זה אלירן עטר" כתבה לחלוץ אשתו עדי שקיבלה את פניו בצורה חגיגית עם בלונים, שמפניות וכוסות ממותגות. וגם: החברים ממכבי ת"א נפרדים

(גודל טקסט)

"לחיי התחלות חדשות". כך כתבה עדי עטר, אשתו של הרכש החדש של בית"ר ירושלים שחתם אתמול (רביעי) בקבוצה מהבירה ורוצה מאוד לעזור לקבוצתו החדשה לצאת מהמשבר, בעיקר במחזור הבא אז בית"ר תפגוש את מכבי חיפה באצטדיון טדי ותהיה חייבת להוכיח את עצמה אחרי ההפסד המביך אמש (רביעי) 2:1 להפועל כפר סבא.  "למלך של הבית, גאים בך ויודעים שתצליח בענק", זו קבלת הפנים שחיכתה לחלוץ החדש של הקבוצה מהבירה בביתו, כשעדי שלו דאגה לבלונים, שמפניות וכוסות ממותגות עם שמותיהם והכל בצבעים של המועדון החדש של בעלה.

 
גברת עטר לא שכחה לשתף את אשר על ליבה ברשת החברתית וכתבה באינסטגרם לחלוץ שלה ברכה מרגשת שדיברה גם על התקופה המאתגרת האחרונה במדי מכבי ת"א: "אהוב שלנו. היום פתחנו דף חדש, התחלה חדשה, קבוצה חדשה. עברנו תקופה מתסכלת ולא קלה, ולמרות הכל לא התייאשת. למרות הכל ראשך היה מורם! לעולם לא הבאת את זה הביתה. תמיד אמרת שהכל לטובה", שיתפה עדי במה שעבר על הבועט שלה לאחרונה והוסיפה: "אני מעריצה שלך על הכוח שבך ויודעת שבכל מקום שתהיה בו אתה תהיה כוכב. אתה כוכב כדורגל ואת זה אף אחד לא יכול לקחת ממך".
 
 
"אתה תוכיח לכולם מי זה אלירן עטר על המגרש. אוהבים אותך ומאחלים לך בהצלחה בדרכך החדשה. תמיד לצידך, אשתך, דניאל דוד, נהוראי ואיימי", חתמה עדי את הברכה שהקדישה לבעלה ממנה ומשלושת ילדיהם. כעת תצטרף עדי, קוסמטיקאית מוסמכת ליציע של בית"ר שם תפגוש את מאי ורד, ליאת איינבינדר, מור קריאף ועוד. חוץ מעדי שריגשה אותנו ואת הבועט שלה, נציין כי החברים במכבי היו עצובים להיפרד מחברם מחוץ ועל כר הדשא הקדישו לו סטורים באינסטגרם כשהסכימו פה אחד שהוא הולך להיות חסר מאד בשורותיה של אלופת המדינה.
 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אהוב שלנו, המלך של הבית היום פתחנו דף חדש, התחלה חדשה, קבוצה חדשה, עברנו תקופה מתסכלת ולא קלה ולמרות הכל לא התייאשת, למרות הכל ראשך היה מורם! לעולם לא הבאת את זה הביתה תמיד אמרת שהכל לטובה! אני מעריצה שלך על הכוח שבך ויודעת שבכל מקום שתהיה בו אתה תהיה כוכב! אתה כוכב כדורגל ואת זה אף אחד לא יכול לקחת ממך ואני יודעת שבהזדמנות הראשונה שלך אתה תוכיח לכולם מי זה אלירן עטר על המגרש! אוהבים אותך ומאחלים לך הצלחה בדרכך החדשה , תמיד לצידך אישתך דניאל דוד נהוראי ואיימי @eliranatar16

A post shared by קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E (@adi_atar_cosmetic) on






המכביסטים נפרדים מעטר (צילום מסך: אינסטגרם)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי