משה חוגג בעקבות ההפסד: "הילדים תמיד מכניסים לפרופורציות"

משה חוגג
משה חוגג. אופטימי לגבי העסקה | מאור אלקסלסי

בעלי בית"ר התאושש ובגדול מה-1:0 נגד הפועל. החזרה ל"חיים האמיתיים" הייתה קלה. לצד אשתו ענבל חגגו השניים את הברית של בנם השלישי טום: "הוא מזכיר לי מה הכי חשוב". הגיעו לברך: אלונה ברקת, דנה לפידות ועוד

(גודל טקסט)

בעלי בית”ר ירושלים, משה חוגג, היה מאוד מאוכזב מההפסד אמש (שני) של בית"ר ירושלים שלו להפועל תל אביב באצטדיון טדי, בו ספגו 1:0 במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל. מאוחר בלילה כזכור, שיתף הבעלים פוסט נוקב בפייסבוק שהתייחס "לבונקר שעשתה הפועל תל אביב". לאחר מכן, חזר חוגג " לחיים האמיתיים" ולצד אשתו ענבל, חגגו השניים את הברית של בנם השלישי שנולד בשבוע שעבר כפי שכבר סיפרנו לכם במדור.

חוגג שיתף את אלפי עוקביו בשם החדש שהעניקו הוא ואשתו לבנם התינוק, ועל הדרך גם בתחושות שלו אחרי הסערה מליל אמש:: "יום טוב בעבודה, יום רע בעבודה, הילדים תמיד מכניסים לפרופורציות. טום הקטן מזכיר לי מה הכי חשוב". אז טום חוגג, זה השם הנבחר של בייבי מספר שלוש שיהיה אחיהם הצעיר של רוי וריין. היום בצהריים, חוגג ואשתו אירחו את המשפחה והחברים הקרובים לאירוע הברית של טום הקטן שהתקיים בביתם הצפון תל אביבי. אורחת הכבוד הראשונה שאיתרנו באירוע היא הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, שהגיעה לכבד את הקולגה שלה ואת משפחתו.

חוץ ממנה, מכובדי בית"ר ירושלים דוגמת אלי אוחנה ויוסי בניון הגיעו לאירוע המרגש ושלל סלבס כמו החברה הקרובה, הזמרת דנה לפידות ואף הדוגמנית יאנה לוי. כל המוזמנים זכו לאירוח טיפ-טופ ומה שהכי מצא חן בעיניי המדור הוא סט מחזיקי המוצץ שקיבל בייבי חוגג הקטן בצבעים המתבקשים, צהוב-שחור.


אמש הפסד, וכבר היום שמחה גדולה באירוע הברית של טום חוגג (צילום מסך: אינסטגרם)


אוהד בית"ר עתידי. מחזיקי המוצץ שקיבל בנו של משה חוגג (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי