עשוי משוקולד: כריסטיאנו רונאלדו זכה למחווה מטורפת

חואן קוואדראדו, כריסטיאנו רונאלדו
חואן קוואדראדו, כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

אחרי ההפסד המאכזב של יובנטוס לליון בשמינית גמר ליגת האלופות, הכוכב נדהם לגלות שחורחה קרדוסו, אמן מוכר מאד באירופה, הקדיש יותר מ-200 שעות מזמנו לפיסול דמותו של הפורטוגלי באמצעות שוקולד

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

הכוכב הכי נוצץ של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, הופתע אמש (רביעי) ביחד עם חבריו על ידי ליון כאשר הפסידו 1:0 בצרפת במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. זאת לא הייתה ההפתעה היחידה עבור הפנומן, כי אחרי הפסול עשוי הברונזה שמוצב בפורטוגל בדמותו, כעת מעריץ גדול שלו הצליח להפתיע בענק! אלוף העולם בפיסול אמנותי לשנת 2018, חורחה קרדוסו, אמן מוכר מאד באירופה, הקדיש יותר מ-200 שעות מזמנו לפיסול דמותו של הפורטוגלי באמצעות שוקולד.

מסתבר שה'כריסטיאנומניה', כמו שקוראים לאהדה לאליל הכדורגל מעבר לים, ממשיכה לצמוח מדי יום, כי קרדוסו הוא אחראי ליצירה המדהימה והמרשימה של CR7 משוקולד. האמן הפורטוגלי פיסל את דמותו עם חולצת המשחק של נבחרת פורטוגל באופן מתבקש והופיע עם היצירה בתוכנית הבוקר הנצפית ביותר במדינה שם המנחים והסובבים נפעמו מהיופי ומהדמיון המדויק לחלוצה של יובה. הסיבה לכך שהחליט לפסל את רונאלדו בדיוק עכשיו היא חגיגות הקרנבל שמציינים מידיי שנה בסוף חודש פברואר בברזיל ובפורטוגל.

הפסל האדיר הזה הדהים את כל הפורטוגלים שכמובן מעריצים אחד אחת את השחקן האהוב עליהם בעולם. הפסל המיוחד של רונאלדו שוקל כ-120 קילו וגובהו 1.87 מטר, זהה בדיוק לזה של הכדורגלן. תהליך הייצור של הפסל היה מורכב מאוד, סיפר קרדוסו שהחל לייצר אותו בשוויץ. משם, היה צורך להעביר אותו בנסיעה של 17 שעות לפורטוגל כדי שלא ייפגע ושלא ייגרם לו כל נזק. ואם מתחשק לכם לראות את היצירה הזאת פייס טו פייס תוכלו לעשות זאת במרכז לאמנויות השחלה, שמצפון למדינה הפורטוגלית, שם חוגגים את הקרנבל. לאחר סיום החג הצבעוני, הפסל יהפוך לחלק ממוזיאון כריסטיאנו רונאלדו במדיירה, כאשר המדור שוקל לרכוש כרטיס ולתת לו איזה ביס.


עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי