בצד של מי אתם, מסי או מסינה?

פלוריאנה מסינה
פלוריאנה מסינה | אינסטגרם

נאפולי בטירוף אחרי ה-1:1 נגד ברצלונה בליגת האלופות ובמדור לא יכולנו להתעלם מהאוהדת שכדאי לכם להכיר - מגישת הספורט פלוריאנה מסינה

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

נכון שנאפולי לא ניצחה השבוע בליגת האלופות, אבל 1:1 ביתי מרשים מבחינתה נגד ברצלונה הוביל לרגעי שמחה בעיר ואנו במדור נחשפנו לאחת הנשים היותר לוהטות בכדורגל האיטלקי. אחרי שגילינו לכם על קיומה של מגישת הספורט הפצצה דילטה לאוטה, שראיינה את כריסטיאנו רונאלדו בחודש דצמבר האחרון, כעת מסתבר שיש מגישה נוספת בערוץ הספורט האיטלקי ששווה לכם להכיר.

קוראים לה פלוריאנה מסינה. שנצפתה ביום שלישי האחרון מעודדת את נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות והעלתה תמונה רותחת שלה מחזיקה כדור כדורגל תחת הכיתוב "נאפולי תמיד". בגיל 30, מסינה נחשבת למגישה הכי שווה בערוץ תשע האיטלקי, שם היא מגישה את התוכנית "טוטי" שמסקרת את הסרייה A.

חצי מיליון עוקבים יש למגישה והאוהדת השרופה של נאפולי, שנראית יותר כמו דוגמנית ולא כמו מגישה טיפוסית שאנחנו רגילים לראות בטלוויזיה. חוץ מזה שהתמונות שהיא משתפת בחשבון האינסטגרם לא משאירות הרבה מקום לדמיון, מסינה באופן מפתיע היא רווקה, ואם תחטטו ברשימת העוקבים שלה תמצאו דווקא יותר כוכבי כדורסל מאשר כדורגל שעוקבים אחריה. חוץ מכדורגל, החצי איטלקיה חצי קולומביאנית אוהבת מאד ריקודי סלסה והיא נוהגת לרקוד לפחות פעמיים בשבוע. אז בצד של מי אתם? מסי או מסינה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי