בעקבות הקורונה: זוגתו של רונאלדו ברחה מאיטליה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

האיטלקים נלחמים בנגיף האימתני בכל דרך אפשרית ויש מקומות שהחיים נעצרו לחלוטין לטובת בידוד, אבל מי שבחרה לא לקחת שום סיכון היא ג'ורג'ינה רודריגס שלקחה את הילדים במטוס הפרטי של CR7 ונחתה במדריד

(גודל טקסט)

ג'ורג'ינה רודריגס, בת זוגו של הפנומן של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, מתגוררת איתו בטורינו מאז 2018, אך בשל התפשטות נגיף הקורונה וההחמרה שחלה באיטליה, היא החליטה לארוז מזוודה ואת ארבעת ילדיהם וטסה במטוס הפרטי של הפורטוגלי שלה למדריד, עיר הולדתה והיכן שהכירה את בן זוגה המפורסם כאשר שיחק בשורות ריאל מדריד. החצי ספרדיה חצי ארגנטינאית החליטה שהיא לא לוקחת סיכון ומעדיפה להיות קרובה למשפחתה שגרה במדריד על מנת להרחיק את ארבעת ילדיהם מהבלאגן שנוצר בעקבות התפשטות הנגיף.

בשבוע שעבר בילתה רודריגס בשבוע האופנה שהתקיים במילאנו וקוצר ליומיים במקום שבוע שלם, ומיד בסיומו כבר החליטה לעזוב את רונאלדו שלה בטורינו והמריאה עם רונאלדו ג'וניור, התאומים אווה ומתאו ואלנה מרטינה לספרד. אתמול (שבת) גם בילתה איתם בפארק, שם הביעה את הגעגוע הגדול ל-CR7. הדוגמנית היפה החליטה כי הם יישארו יחד במדריד ללא הגבלת זמן, ככה שרונאלדו ייאלץ להסתדר ללא משפחתו ולחזור לצערו לבית ריק עד להודעה חדשה.

התפרצות נגיף הקורונה כאמור מכניסה את איטליה לצרות רציניות, כאשר מספר המקרים המאושרים במדינה כבר מסתכם בכ-900 נדבקים ולכן כאשר יפגוש רונאלדו עם יובנטוס את מילאן ברביעי הקרוב במסגרת משחק הגומלין של חצי גמר הגביע האיטלקי, בני משפחתו יעודדו אותו מרחוק – אם בכלל יהיה משחק. כידוע, אמצעים למאבק בנגיף האימתני הם קיצוניים באזורים שונים באיטליה כמו מילאנו או ונציה, שם נעצרה כמעט לחלוטין שגרת יומם של האיטלקים. אנו יכולים לראות בימים אלה כיצד אנשים הפסיקו ללכת לעבודה שלהם, כיצד בתי הספר נסגרו ואפילו נדחו משחקים בסרייה A, כולל משחק עונה בין יובנטוס לאינטר. משפחת רונאלדו וכל העולם כולו מחכים לבשורות טובות!


ברחה עם הילדים מנגיף הקורונה. ג'ורג'ינה רודריגס (צילום: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי