בהלת הקורונה: משחק העונה בין יובנטוס לאינטר נדחה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

ההתאחדות האיטלקית החליטה לדחות את חמשת המשחקים שאמורים היו להיערך בדלתיים סגורות, לאחר שהקבוצות התלוננו על אובדן הכנסות. התאריך החדש שנקבע: 13 לחודש מאי

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

בהלת הקורונה, שנכון לרגע זה הביאה למותם של יותר מ-20 אנשים בארץ המגף, נמשכת. ההתאחדות האיטלקית הודיעה היום (שבת) באופן פורמלי כי משחק העונה בין יובנטוס לאינטר במסגרת המחזור ה-26, שאמור היה להתקיים מחר (ראשון ב-21:45) באצטדיון הביתי של האלופה, נדחה והוא ייערך ב-13 בחודש מאי – ארבעה ימים לפני פתיחתו של המחזור ה-37 והלפני אחרון.

מעבר למשחק העונה בין יובנטוס לאינטר, גם ארבעת המשחקים הנוספים שאמורים היו להיערך בדלתיים סגורות, נדחו בשל התפשטות נגיף הקורונה בארץ המגף. המשחקים הנוספים שנדחו: מילאן מול גנואה, פארמה נגד ספאל, אודינזה מול פיורנטינה וססואולו נגד ברשיה.

למרות שתחילה תוכנן לקיים את משחקי המחזור הנוכחי ללא קהל, התערבות המועדונים, שחששו מאובדן רב של הכנסות ומחוסר ספורטיביות, הובילו את ההתאחדות האיטלקית לקבל את ההחלטה לקיים את המשחקים בחודש מאי. גם במחזור שעבר, כזכור, בוטלו ארבעה משחקים בסרייה א' מתוך עשרה ואילו משחק הליגה האירופית בין אינטר ללודוגורץ נערך בדלתיים סגורות, זאת לאחר שהנגיף התגלה לראשונה בצפון איטליה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי