קטן עליהם. "הבוזגלוס" מרגיעים: "יחד ננצח את הקורונה"

מירן בוזגלו, מאור בוזגלו
מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | פרטי

בקרוב תשודר העונה הרביעית של הדוקו-ריאליטי ובינתיים המשפחה הכי מעניינת בכדורגל מספקת לנו הצצה לחיים בצל הקורונה. מירן תיעדה את מיילי עצובה אך הבטיחה: "אין לך ממה לפחד", ריי מתאמן ומאור עוסק בפאזלים

(גודל טקסט)

בשבוע הבא תצא לדרך העונה הרביעית של הסדרה הנפלאה "הבוזגלוס" על המשפחה המרתקת ביותר בספורט הישראלי. בימים אלה, מאור ומירן חווים אתגר לא פשוט בצל התפשטות נגיף הקורונה והצורך להישאר בבית. זה ממש תבע בהם סדר יום חדש. השניים, כרגיל, משתפים את העוקבים ברשתות החברתיות במה שעובר עליהם, בדיוק כפי שהבטיחו.

 
ביום שני ראינו את מירן הספורטיבית מבצעת את תרגיל הבן הסטטית בדרך יצירתית ומעבירה מסר מעודד: " צריך להתרגל למציאות חדשה, אני לא יכולה להתאמן, לעבוד, לצאת ובטח שלא לנקות. מה עושים? עושים את מה שטוב לנו. ואומרים תודה על זמן איכות עם המשפחה". הפוסט קיבל קרוב ל-11 אלף לייקיים ושלל תגובות מהמשפחה.

 

היום (רביעי) מירן תיעדה בסרטון וידאו חמוד את בתה מיילי בוכה ברגע של עצב בשל הסיטואציה הקשה של השהייה הממושכת בבית. מירן כתבה: "כבר לא יוצאים מהבית בכלל, והילדים הגדולים מבינים שמשהו שונה לגמרי ממה שכולנו מכירים . מיילי שלי מפחדת מהקורונה", מודה, ולאחר מכן גם זורעת אופטימיות גדולה:
 

"אני הבטחתי לה שאין מה לפחד, היא מוגנת בבית עם אמא ואבא והאחים שלה וכל עוד אנחנו שומרים על עצמנו , שום דבר לא יקרה לנו. תישארו בבית כדי שביחד ננצח את הנגיף הזה שהפך לנו את החיים בריאות לכולם".
 
מאור עצמו כתב כבר לפני ארבעה ימים כי מדובר "במכה קשה עבור כולנו ולכדורגל בפרט, אבל זו הדרך היחידה להגן על עצמנו ועל הילדים שלנו. נקווה שהתקופה הזו תעבור כמה שיותר מהר". החל מאתמול בצהריים הודיעה הפועל תל אביב שהמועדון עוצר את פעילותו לאור ההנחיות החדשות. "זה לא משחק ילדים, הישמעו להוראות", כתב בסטורי על רקע תמונה של ראש הממשלה מצהיר. בהמשך העלה לסטורי תמונה של מירן והילדים מרכיבים בפאזל, כשאשתו כתבה בחיוך "בסוף הוא עושה לבד". 
 
 
ריי בוזגלו בן השבע העלה פוסט כשהוא עם כדור וכתב: "המציאות לא פשוטה בגלל הקורונה ואנחנו כל היום בבית, אז אני מתאמן כל היום". האב בוזגלו גאה, כמובן ופירגן: "הילד ענק". ב-23 במרץ, רק עוד קצת, העונה הרביעית תחל את שידוריה…


מירן והילדים בזמן איכות (צילום מסך: אינסטגרם)

מאור והפאזלים (צילום מסך: אינסטגרם)


ובסוף נשאר לבד? (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי