אלירן עטר לבנימין נתניהו: "אין שני לך"

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו | Alex Wong/Getty Images

אחרי שאיתי שכטר ממכבי תל אביב הביע את עמדתו הפוליטית וערר סערה, גם חלוץ בית"ר ירושלים התבטא בעמוד האינסטגרם שלו. גם אריאל הרוש, מאור קנדיל וטל בן חיים החלוץ לא הסתירו את דעתם

(גודל טקסט)

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו התארח אתמול (שבת) בחדשות 12 ופנה בשידור ישיר לבני גץ ("בוא לאחדות, מוכן לפנות את הכיסא בכל תאריך שנקבע"), הוא זכה לתמיכה מכדורגלן בכיר נוסף. מדובר בלא אחר מאשר כוכב בית"ר ירושלים אלירן עטר, שכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "אין שני לך" עם תמונה של נתניהו וכתר על ראשו.

שחקן נוסף ששיבח את ראש הממשלה ברשתות החברתיות הוא מאור קנדיל ממכבי תל אביב, שהגיב לסרטון שפרסם נתניהו וכתב לו בעמוד הטוויטר: "מלך". גם טל בן חיים החלוץ ("לא כוחות נו") והשוער אריאל הרוש ("המנהיג הכי גדול שהיה פה") הביעו את תמיכתם לאחר אותו ראיון.

כזכור, סערה גדולה התחוללה במהלך השבוע שעבר, לאחר שאיתי שכטר הביע את עמדתו הפוליטית בעמוד האינסטגרם שלו כשפרסם שלט חוצות עם הכיתוב "ממשלה עם הרשימה המשותפת – אסון לישראל". החלוץ זכה לגינוי רשמי מצד מכבי תל אביב, שהורתה לו למחוק את התמונה ומסרה בתגובה: "הפוסט של השחקן אינו משקף את עמדת המועדון. ככל גוף ספורטיבי, אין המועדון נוקט בעמדה פוליטית כלשהי".

מי שמיהרו לתקוף את שכטר הם חלק משחקני נבחרת ישראל, שביקרו את התנהלותו של חלוץ מכבי תל אביב, כשגם חבר הכנסת אחמד טיבי עקץ: "חבל שהצהובים מתל אביב מתעקשים ללכת בדרכי הגזענות שבה צעדו הצהובים מירושלים. תזכורת: אום אל פאחם". מן העבר השני, הפרשן הפוליטי עמית סגל וחבר הכנסת מיקי זוהר גיבו את השחקן. 


(עמוד האינסטגרם של אלירן עטר)

(עמוד האינסטגרם של טל בן חיים החלוץ)

(עמוד האינסטגרם של אריאל הרוש)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי