"איזה מלך": עומר אדם כבש גם את ברצלונה!

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | Instagram

אחד הזמרים המצליחים בישראל הופיע בחצר ביתו בשידור ישיר בטלוויזיה, בין הצופים היה גם לא אחר מאשר אחד הקפטנים והכוכבים של אחת הקבוצות הגדולות בעולם - ששיתף קטעים מההופעה ואפילו כתב כתב בעברית!

(גודל טקסט)

כולנו נמצאים בבתים, מבלים המון שעות מול המסך וצופים בסרטים ובסדרות, אבל לצד כל הקשיים והאסונות שנגרמים כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה, יש גם משהו אולי מעט חיובי כתוצאה מהתקופה הקשה שעוברת עלינו: תחושת אחדות ורצון לתת ולשמח. 

זה קרה גם אתמול (ראשון) בשעות הערב, כאשר אולי הזמר המצליח בישראל כיום, עומר אדם האחד והיחיד הופיע היישר מחצר ביתו ובשידור ישיר ב"קשת 12" קירב המון לבבות ובעיקר הקפיץ את כולנו בבתים מול מסכי הטלוויזיה. אבל בטח תופתעו ואולי גם תשמחו לדעת שלא רק אצלנו בישראל ישבו, צפו, רקדו ושרו עם עומר אדם – אלא גם בברצלונה!

בדרך כלל זו קורל סימנוביץ' שמשתפת פוסטים הנוגעים לעומר אדם, השניים חברים טובים וכזכור הדוגמנית הבינלאומית אפילו הצטלמה לקליפ שלו לשיר "תגידי לי שטוב לך"', אבל הפעם זה לא אחר מאשר אחד מהקפטנים של ברצלונה וכוכביה, סרג'י רוברטו שישב לצפות בעומר אדם, העלה סרטונים מההופעה לסטורי ואפילו כתב בעברית "איזה מלך". נקווה שבקרוב נחזור כולנו לראות את עומר אדם על הבמות, אולי גם בברצלונה בביצוע מיוחד עם קורל?!


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי