הרמז ששבר את הרשת: כריסטיאנו רונאלדו מצפה לתינוקת?!

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם

זמן קצר לאחר ש-CR7 חזר מפורטוגל לאיטליה, ג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו בשנים האחרונות ואם בתו, העלתה לאינסטגרם פוסט שעורר סערה באשר לאפשרות שהמשפחה מתרחבת. מה דעתכם?

(גודל טקסט)

בוודאי שמעתם יותר מפעם או פעמיים שלקראת השנה הבאה, בעוד כשבעה חודשים מהיום, צפוי "בייבי בום" שלא היה כמותו ברחבי העולם. בכל זאת, במשך קרוב לחודשיים ישבו מיליוני אנשים בבתים וחיפשו דרכים להעסיק את עצמם, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה שעצר את חייהם של רבים. 

מדובר בהשערות בלבד על סמך פוסט באינסטגרם, אבל בהחלט יכול להיות שלתופעת ה"בייבי בום" מצטרף גם לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו! ל-CR7 יש ארבעה ילדים, כריסטיאנו ג'וניור והתאומים אווה ומתיאו דרך אם פונדקאית ואלאנה מרטינה הקטנה, בתו המשותפת עם זוגתו בשנים האחרונות, ג'ורג'ינה רודריגס.

אלא שהחל משעות הערב המאוחרות אתמול (שני), בעולם הרכילות תוהים האם הזוג הנוצץ מרחיב את המשפחה – והכל כתוצאה מפוסט באינסטגרם שהעלתה ג'ורג'ינה ובו כתבה "Baby girl", בעברית תינוקת, כמובן. ג'ורג'ינה בת ה-26 לא אישרה דבר ומדובר בפוסט אינסטגרם ותו לא, אבל זה בהחלט עשוי להיות רמז עבה לעתיד הממשמש ובא. 

כפי שפרסמנו, ג'ורג'ינה, כריסטיאנו רונאלדו והילדים הגיעו אתמול לטורינו והפנומן צפוי בקרוב להצטרף לאימוני יובנטוס, לקראת הניסיון לחדש את עונת 2019/20 בארץ המגף בתחילת חודש יוני. רודריגס, שנמצאת עם ארבעת הילדים ביום-יום ומגדלת אותם, לפני כשנתיים התראיינה בנושא בפעם האחרונה והבהירה: "בעתיד נרצה להרחיב את המשפחה". האם העתיד כבר כאן?!


האם זה רמז להיריון? ימים יגידו (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי