רונאלדו נחת בטורינו, ביובה יינסו למנוע את כניסתו לבידוד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

אחרי חודשיים במולדתו, הפורטוגלי חזר לארץ המגף בשעת ערב מאוחרת. האלופה תבקש למנוע את הריחוק החברתי אם בדיקת הקורונה שיעבור תהיה שלילית. כעת מצפים באלופה לשובם של תשעת השחקנים הנוספים שעזבו את המדינה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

זהו-זה. כריסטיאנו רונאלדו חזר לארץ המגף לאחר קרוב לחודשיים במולדתו פורטוגל – השהות הארוכה ביותר שלו שם מאז הפך לכדורגלן מקצועני. הכוכב, שהמריא לפורטוגל בשמונה במרץ כדי לשהות לצד אימו שלקתה בשבץ –  נחת אתמול (שני) בטורינו בשעה 22:20 בערב. יובנטוס אמורה להתחיל באימונים בתקווה לחידוש הליגה אלא שהפורטוגלי, לפי ההנחיות, אמור להיכנס לבידוד של שבועיים.

 
 
לפי "גאזטה דלה ספורט", במועדון ינסו לשנות את הכללים ולקצר את הריחוק מיתר חבריו אם לא יעבור בדיקת קורונה שתהיה שלילית. רונאלדו היה אמור לחזור עוד קודם לכן אך התעכב מעט משום שהמטוס הפרטי המפואר שלו היה במדריד ובספרד הייתה בעייה במרחב האווירי. במהלך התקופה התקשורת עקבה כמובן אחרי כל צעד שלו, בין אם מדובר בטיול ברחובות פורטוגל, התספורת החדשה שלו, או אימון ספורט עם בת זוגו, כשהכוכב גם דאג לעדכן לגבי אימוני הכושר שלו ואף התאמן במגרשה של מדיירה. בדרך גם הייתה ספקולציה הזויה לפיה הוא חושש לחזור לאיטליה ולכן הדליף לתקשורת הספרדית שפאולו דיבאלה עדיין חולה בקורונה.

במשחק האחרון לפני פגרת הקורונה הכפויה הוא אמנם לא הבקיע (יובה ניצחה 0:2 את אינטר) אך עשה זאת בכל 11 המשחקים לפניכן בסרייה א' ובעצם השווה שיא ליגה. העונה יש לו 25 שערים. הגברת הזקנה מדורגת ראשונה בסרייה א' בפער נקודה מהשנייה לאציו, כאשר בליגת האלופות נכנעה 1:0 לליון במשחק הראשון בצרפת בשלב שמינית הגמר.

כריסטיאנו רונאלדו. אני כאן (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)
 

 
יובה מחכה לחזרה איטית לשגרה. לא פחות מעשרה שחקנים עזבו את איטליה בזמן התפרצות הנגיף, כאשר שלושה נדבקו – דניאלה רוגאני, בלז מטווידי ופאולו דיבאלה. עבור השחקנים מדרום אמריקה זה ייקח קצת יותר זמן כשכל העיניים ממוקדות בגונסאלו היגואין ששוהה לצד אמו החולה ולא בטוח שיחזור, כאשר ריבר פלייט רוצה לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי