אסי בוזגלו הותקף, עדי בוזגלו וסמיון גרפמן יצאו להגנתו

ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו, אורין ג'ולי
ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו, אורין ג'ולי | אור גפן

השורד ושחקן הכדורגל בדימוס, אסי בוזגלו, "חטף" ברשת לאחר שהשיק אתר בו הוא מציע בתשלום ברכות והגעה לאירועים. אשתו, עדי בוזגלו וחברו לאי, סמיון גרפמן החליטו להשיב אש

(גודל טקסט)

הרשת סוערת ויוצאת נגד כוכב הבוזגלוס והשורד אסי בוזגלו שדורש תשלום עבור ברכת יום הולדת. אסי בוזגלו החליט למנף את הפרסום לביזנס והשיק אתר חדש בו הוא מוכר ברכות מצולמות לימי הולדת בסך 150 שקלים, שיחה אישית בת שמונה דקות בלייב תמורת 350 שקלים, צמידי גומי פשוטים של הבוזגלוס בשווי 150 שקלים, ו-6000 שקלים עבור הגעה פיזית לאירוע.

בוזגלו ספג ביקורת נוקבת על התמורה הכספית שהוא דורש תמורת ברכת ימי הולדת, בעוד ידוענים רבים מצליחים, בעלי שנות ותק עשיר בתעשייה, מברכים ללא תמורה כחלק משגרת העבודה שלהם. עדי בוזגלו יצאה אתמול להגנת בעלה וכתבה ברשתות: "מדברים לשון הרע ומציגים את אסי כחמדן שלוקח כסף על ברכות. קשה לי להישאר אדישה, כי גם לנו יש רגשות, לב, ילדים. אסי האדם עם הלב הכי רחב שאני מכירה".

"זאת פרנסה, יש לנו הוצאות והרבה. בעלי מברך שעות ביום או נוסע לאירוע לשמח ילד ומבקש תשלום, במה הוא שונה מליצן שאתם מזמינים ליום הולדת או זמר? אין הבדל. זאת עבודה, כל עבודה מכבדת את בעליה. בין לא להסכים לבין לשלוח קללות ולטנף זה קו אדום". גם סמיון גרפמן הקולגה מהאי יצא להגנת בוזגלו: "אתם צריכים להתבייש לכתוב דברים מגעילים על אסי, הוא עובד מסביב לשעון ובזמנו הפנוי במקום להיות עם הילדים ואשתו, תמיד לוקח זמן לעשות מלא דברים טובים ללא תשלום, כולל הברכות".


סמיון גרפמן (אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי