ירדן ג'רבי: "פרשתי מג'ודו לתקופה בגלל שמות גנאי כאלה"

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | צילום מסך

ג'ודאית העבר ושורדת ה-VIP בהווה, בחרה שלא לשתוק לאחר שכונתה "בחורילה": "בטוחה שבנות צעירות שמתאמנות בכל ענף ספורט וצופות בתוכנית הרגישו לא בנוח. תעשו מה שאתן אוהבות עבור הגשמת החלומות"

(גודל טקסט)

פרק נוסף של הישרדות VIP שודר אמש (שבת) ושוב היו אלה שני הספורטאים שבתוכנית במוקד. רק לפני כשבועיים עקצה ג'ודאית העבר ירדן ג'רבי את השורדת ליטל סמדג'ה, בעברה זוגתו של ראובן עובד ולהם גם ילד משותף, ואתמול שוב ניתן היה לראות את מערכת היחסים הבעייתית בין ג'רבי והכדורסלן לשעבר עידו קוז'יקרו, לבין מספר מחברי השבט שלהם, "קפרה", ובראשם סמדג'ה.

אחרי שכבר הסבירה את חשיבות הספורט בחייה בתגובה לדברים שנאמרו על האי, הפעם ג'רבי העבירה באמצעות האינסטגרם מסר תקיף, חינוכי וחשוב לאחר שנעשה נגדה שימוש במילה "בחורילה" במהלך התוכנית.

"'בחורילה' בשנת 2020 זו מילה שלא צריכה להאמר – לפחות רציתי להאמין שאנחנו כבר לא שם", סיפרה המדליסטית האולימפית מ-2016, "בתור ילדה צעירה שהתאמנה בג’ודו, תמיד קראו לי בשמות גנאי. כל שם שתחשבו עליו – שמעתי. נפגעתי, בכיתי, חזרתי להורים לספר להם ואפילו פרשתי מג'ודו לתקופה בגלל זה. חזרתי להתאמן רק כי הבנתי שכל מה שרציתי וחלמתי עליו מגיל צעיר הוא להיות הכי טובה בעולם בספורט שבחרתי, וידעתי שכדי לפחות לנסות לזכות במדליה אולימפית אני אצטרך להתאמן קשה, להשקיע, להתחזק וגם להרוויח גוף חטוב, שרירים ואורח חיים בריא", חשפה.


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

"בחורילה" בשנת 2020 זו מילה שלא צריכה להאמר- לפחות רציתי להאמין שאנחנו כבר לא שם. בתור ילדה צעירה שהתאמנה בג’ודו, תמיד קראו לי בשמות גנאי. כל שם שתחשבו עליו- שמעתי. נפגעתי, בכיתי, חזרתי להורים לספר להם ואפילו פרשתי מג'ודו לתקופה בגלל זה. חזרתי להתאמן רק כי הבנתי שכל מה שרציתי וחלמתי עליו מגיל צעיר הוא להיות הכי טובה בעולם בספורט שבחרתי, וידעתי שכדי לפחות לנסות לזכות במדליה אולימפית אני אצטרך להתאמן קשה, להשקיע, להתחזק וגם להרוויח גוף חטוב, שרירים ואורח חיים בריא. אני בטוחה שבנות צעירות שמתאמנות בכל ענף ספורט וצופות בתוכנית הישרדות הרגישו לא בנוח כי הן עדיין שומעות את שמות הגנאי האלה יום יום. אז אספר לכן שזה ממש לא מעניין מה אנשים אחרים אומרים לכן, או איך הם קוראים לכן, כי אתן עכשיו עושות הכל עבור הגשמת החלום שלכן. בכל פעם שמישהו או מישהי יקראו לכן "בחורילה" תחשבו שאתן עושות את מה שאתן אוהבות, ותעשו הכל עבור החלום שלכן! אני בטוחה שגם בנים צעירים חווים את זה, לכן הורים, חזקו את ילדיכם, הזכירו להם תמיד עבור מה הם משקיעים מזמנם כל כך, וטיפ קטן ממני לילדים- תחלמו בגדול, כי חלומות מתגשמים עם הרבה עבודה קשה, מסירות, אמונה עצמית, והתעלמות מרעשי רקע. צילום: @ordanon @survivor.israel @reshettv

A post shared by Yarden Gerbi | ירדן ג'רבי (@yardengerbi) on

"אני בטוחה שבנות צעירות שמתאמנות בכל ענף ספורט וצופות בתוכנית הישרדות הרגישו לא בנוח כי הן עדיין שומעות את שמות הגנאי האלה יום יום. אז אספר לכן שזה ממש לא מעניין מה אנשים אחרים אומרים לכן, או איך הם קוראים לכן, כי אתן עכשיו עושות הכל עבור הגשמת החלום שלכן. בכל פעם שמישהו או מישהי יקראו לכן 'בחורילה' תחשבו שאתן עושות את מה שאתן אוהבות, ותעשו הכל עבור החלום שלכן!", המשיכה ג'רבי.

"אני בטוחה שגם בנים צעירים חווים את זה, לכן הורים, חזקו את ילדיכם, הזכירו להם תמיד עבור מה הם משקיעים מזמנם כל כך, וטיפ קטן ממני לילדים – תחלמו בגדול, כי חלומות מתגשמים עם הרבה עבודה קשה, מסירות, אמונה עצמית, והתעלמות מרעשי רקע", כתבה לסיכום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי