הקש ששבר את דורטמונד: מריו גצה רוקד בשמלה מנומרת!

מריו גצה
מריו גצה | מסך

רגע לפני הקלאסיקר מול באיירן, בתקשורת התעסקו בסרטון של כובש השער הניצחון בגמר מונדיאל 2014. לירון שרון עם הפרטים המלאים מגרמניה

(גודל טקסט)

כשכולם כבר מוכנים לקראת ה-משחק בין בורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן הערב (שלישי החל מ-19:20 בספורט1), אי אפשר להתעלם מהרעש התקשורתי סביב הגרמני שגדל במחלקת הנוער של דורטמונד, מריו גצה. כידוע, השחקן בן ה-27 יסיים בקיץ הקרוב את חוזהו, שלא יוארך, כפי שהודיעו בקבוצה. לפי ההודעה הרשמית ששחרר המועדון, ההחלטה להיפרד בקיץ הייתה "מתוך הסכמה הדדית ונעשתה עם הרבה כבוד", דברים שנאמרו עוד לפני שגצה החליט לעורר את זעמם של ראשי המועדון כשהעלה וידאו עם אשתו הדוגמנית ההריונית, אן קת'רין גצה.

על פי 'הסאן', בדורטמונד החליטו לשחרר את הגרמני לאור העובדה שהוא לא הראה שום התקדמות על כר הדשא, אך גם החיים שלו מחוץ למגרש, תרמו מאד להחלטה. גצה שיתף סרטון טיק טוק עם אשתו שנמצאת בחודש התשיעי להריון הראשון שלהם, בו הוא מחליף איתה בגדים ונראה רוקד בשמלה מנומרת. מה נסגר איתו, אתם שואלים? גם בגרמניה סבורים כי חשבון האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים 8.5 מיליון איש, מסיח את דעתו מהעיקר – לשחק כדורגל. "למריו יותר אכפת לעשות סרטוני טיק טוק עם אשתו מאשר לשחק", כתבו.

גצה שכבש את שער הניצחון בגמר מונדיאל 2014, צריך לחשוש לאור העובדה שקבוצות רבות הושפעו כלכלית ממשבר הקורונה וכי שוק ההעברות יהיה מצומצם מאד. כל זאת, רגע לפני שהגרמני ישנה סטטוס ויהפוך לאבא לראשונה בחייו. בתקשורת בגרמניה התעסקו בלי סוף בכך שהסרטון של גצה רוקד בשמלה מנומרת היה הקש ששבר את ראשי דורטומונד, ואנחנו זוכרים לא מעט כדורגלנים וסלבריטאים שעשו בדיוק את אותו הווידאו ולא היה כל כך הרבה רעש סביבם. מעניין מה ג’ניפר לופז, הוגת הטיק טוק המפורסם, הייתה חושבת.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by ANN-KATHRIN GÖTZE (@annkathringotze) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי