לא תאמינו איזה גבר מחפשת פאני בוזגלו

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | קארין לוי

אחרי הפרסומים על כך שבעלה לשעבר, אוהד, נמצא בזוגיות חדשה, הגרושה הלוהטת השיבה לשאלות הגולשים וחשפה שהיא מחכה לבחור הנכון. וגם: מה היא מתכננת לקיץ?

(גודל טקסט)

הבוזלגוס לא משאירים לנו אפילו רגע אחד להתגעגע. למרות שהעונה הרביעית של הריאליטי המשפחתית נגמרה בשבוע שעברה, מירן ומאור נוצצים בכל מקום רגע לפני חזרתו של שחקנה של הפועל ת"א לכר הדשא, אסי מככב בעונת ה-VIP של הישרדות, ושמו של אוהד נקשר בזוגיות חדשה אותה הוא מכחיש בכל תוקף. כעת הגיע שוב תורה של גרושתו, פאני בוזגלו, לתפוס את אור הזרקורים. פאני פתחה אמש (שלישי) את השאלות לעשרות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם וחשפה פרטים חדשים לגביה.

בראש ובראשונה, סיפרה גברת בוזגלו שהיא בקרוב מאד מתכננת לטוס לחו"ל. כן כן, למרות המצב והמגבלות, הגרושה הלוהטת מתכננת חופשה מעבר לים אחרי תקופת הקורונה שגרמה לכולנו להישאר בארץ, ברגע שזה יתאפשר. "כמובן שלא אהיה שאננה ואגלה אחריות רבה כלפי העניין", ביקיני עם מסיכה תופס לדעתם? חוץ מזה, ענתה בכנות לעוקבים ששאלו האם היא בשלה כבר להיכנס לזוגיות חדשה, וכתבה: "ברגע שיגיע הגבר הנכון עבורי בהחלט אכנס לזוגיות". אנחנו במדור כבר לא יכולים לחכות.

בנוסף, סיפרה פאני שהיא חזרה להתאמן באופן מלא, שהיא אוכלת המון ואין לה נטייה להשמנה, לכן הגזרה החטובה. אחד העוקבים גם ביקש ממנה לחשוף פרט שלא ידענו עליה והיא בשמחה סיפרה שהיא איננה יודעת לשחות והיא מחפשת מדריך שחייה. אולי לזה היא התכוונה כשכתבה "הגבר הנכון"?


מחפשת את הגבר הנכון. פאני בוזגלו עונה לשאלות העוקבים (צילום: אינסטגרם) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי