אחרי ההכחשות, אוהד בוזגלו בילה את החג עם הצמודה החדשה

אוהד בוזגלו, אלכסה דריה
אוהד בוזגלו, אלכסה דריה | אינסטגרם

למרות ששלל את הפרסומים בשבוע שעבר על הזוגיות עם אלכסה דריה, הדוגמנית בת ה-28 התארחה בבית משפחת הכדורגל המפורסמת ונהנתה מהמטעמים של אמא חני: "כמו במסעדת שף", כתבה בסטורי

(גודל טקסט)

חג השבועות חלף לו ועם סיומו, ליגת העל חזרה אלינו בגדול אתמול (שבת) עם שלושה משחקים נהדרים, בראשם ה-1:2 של הפועל תל אביב על מכבי חיפה שבזכותו מאור בוזגלו וחבריו פתחו שבוע חדש ברגל ימין. ואם מזכירים את השם בוזגלו, לא יכולנו שלא להתייחס לאח הבכור במשפחת הכדורגל המפורסמת, אוהד בן ה-38 שהכחיש את הפרסומים בשבוע שעבר על זוגיות חדשה בחייו עם הדוגמנית אלכסה דריה, זוכרים? אז זהו, שהעובדות מדברות בעד עצמן.

ראשית, אלכסה ממשיכה לשתף תמונות עם אוהד וזה ממשיך להגיב לה בחיבה ובאייקונים של נשיקות ולבבות. שנית, זוכרים ששאלנו את אבא יעקב בוזגלו אם הוא אוהב את אלכסה והוא ענה שהוא אוהב את כולם? אז את חג השבועות חגגו אוהד ואלכסה יחד אצל חני ויעקב, ההורים, שאירחו אותם כיד המלך וגרמו לדוגמנית בת ה-28 כל כך להתפעל מהמטעמים של אמא בוזגלו. לראייה, היא שיתפה סטורי משולחן החג בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה וכתבה: "כמו במסעדת שף, אצל חני בוזגלו".

חוץ מזה, בסטורי של אוהד באותו לילה, בדירתו שבבת ים, נראית אלכסה המיוצגת על ידי הסוכנות המפורסמת של רוברטו בן שושן כשהיא מצלמת את שניהם במיטה עם בחורה נוספת. זוגיות? חברות? כבר התבלבלנו. מה שבטוח – הגרוש המבוקש ואלכסה מתאימים מאוד, ככה שמאיתנו הם קיבלו לייק ענק.

האם ירדן ג'רבי ועידן חביב זוג?

זוגיות? חברות? הסטורי של אוהד (אינסטגרם)
זוגיות? חברות? הסטורי של אוהד (אינסטגרם)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי