לא עוצר: הבשורה הגדולה של אסי בוזגלו

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

הכוכב הגדול של הישרדות VIP חשף: "ברביעי, הצילומים לעונה החמישית של הבוזגלוס יוצאים לדרך". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

תעצרו רגע את כל הדרמות סביב הישרדות VIP, כי השורד הכי בולט על האי, אסי בוזגלו, בישר למאות אלפי עוקביו באינסטגרם על התוכניות שלו לשבוע הקרוב: "בשעה טובה ומוצלחת אני נרגש לבשר לכם שביום רביעי הקרוב הצילומים הרשמיים של העונה החמישית (!) של הבוזגלוס יוצאים לדרך". כדורגלן העבר לא נח לרגע ובזמן שהוא מככב בפריים טיים, הוא וכל המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי יחזרו להצטלם לתכניצ ששברה את שיאי הרייטינג בעונתה הרביעית כאשר שודרה במהלך כל תקופת הסגר בקורונה.

תוך כדי שמאור דוהר עם הפועל תל אביב, אוהד עושה כותרות עם בנות זוג, אלמוג צובר נקודות עם הפועל חיפה ואצל חני ויעקב אף פעם לא משעמם, הצילומים יחזרו והדמויות הכי מעניינות ומצחיקות ישובו בקרוב למסך הטלוויזיה שלנו. מתי? העונה מתחילה כאמור להצטלם השבוע באופן רשמי, אך כבר ראינו את הפקת הבוזגלוס מגיעה לצלם אצל אסי ועדי בבית בהקרנת פרק הבכורה של הישרדות. כל זאת ועוד עתיד להיות משודר ב- YES בחורף הבא, ככה שיש לכם למה לצפות.

אסי הוסיף וכתב לעוקבים: "במקום לברך אותנו אני בוחר לברך אתכם כי אתם הכוח שלנו. עם כמות האהבה שאתם נותנים לא נותר לנו אלא להמשיך ולתת תוצרת עבורכם ולספק עונות מרתקות, מרגשות, דרמטיות ומצחיקות כמו שרק משפחת בוזגלו יודעת לספק. תחזיקו לנו אצבעות לתת עוד עונה שלא נראתה עד עכשיו". הקרדשיאנס הישראלים, כבר אמרנו? אמרנו. העונה החמישית יוצאת לדרך.

 
 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לא 1, לא 2, לא 3, לא 4 , 5!!! בשעה טובה ומוצלחת אני נרגש לבשר לכם שביום רביעי הקרוב הצילומים הרשמיים של העונה החמישית של הבוזגלוס 5 יוצאים לדרך. אז במקום לברך אותנו, אני בוחר לברך אותכם כי אתם הכח שלנו! ועם כמות האהבה שאתם נותנים לנו, לא נותר לנו אלא להמשיך ולתת תוצרת עבורכם ולספק עונות מרתקות, מרגשות, דרמטיות, ומצחיקות כמו שרק משפחת בוזגלו יודעת לספק… אז חמסה חמסה תחזיקו לנו אצבעות לתת עוד עונה שלא נראתה עד עכשיו… אוהבים אותכם❤️❤️❤️

A post shared by אסי בוזגלו * Asi Buzaglo (@asi_buzaglo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי