צפו בקורל סימנוביץ' מתרגשת לקראת חזרת הליגה הספרדית

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

אשתו של סרג'י רוברטו הופיעה בעמוד הרשמי של 'לה ליגה' עם חולצה של בעלה וסיפקה נגיחה מרשימה. לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בשבוע שעבר השגרירה שלנו בספרד, קורל סימנוביץ', שיגעה את כל הקאטלונים עם תמונות לוהטות שלה בביקיני תוצרת 'בננהוט' של חברתה נטע אלחמיסטר, וסיפרה לעוקביה כמה חם בחוץ. היום (רביעי) אשתו של סרג'י רוברטו מברצלונה, כיכבה בסרטון בחשבון האינסטגרם של 'לה ליגה', אחריו עוקבים למעלה מ-28 מיליון איש. בסרטון, הדוגמנית היפה לובשת את חולצת המשחק של בעלה עם המספר 20, נוגחת בכדור, מחייכת למצלמה ואומרת בהתרגשות: 'לה ליגה חוזרת'.

אז האמא הצעירה מתרגשת וגם אנחנו, כאשר ביום שבת ב-23:00 סרג'י שלה, ליאו מסי ושאר הכוכבים יחזרו סוף סוף לכר הדשא אחרי תקופת הקורונה ויתארחו אצל מאיורקה. בלה ליגה החליטו לאחד בין שלל כוכבים ענקיים סביב העולם לסרטונים ויראליים שמקדמים את חזרתה של הליגה הספרדית תחת הכותרת: "חוזרים לנצח". קורל שלנו היא אחת מאלו שנבחרו לקמפיין הרשת ואנחנו ללא ספק מבינים מדוע.

חוץ מלתמוך בבעלה בימים אלו ועוד לפני שהיא חוזרת לפעילות ולצילומים כמו שהיא רגילה, בינתיים קורל מנצלת את הזמן להתמנגל עם חברותיה לקבוצה, נשות כדורגלנים נוספות ומאוד מפורסמות. קורלי, פטריסיה סנטקראו ומיקי קיימני, בנות הזוג של ארתור ופרנקי דה יונג, הוציאו את הכלבים לטיול ביחד ובילו זמן איכות. מה שבטוח, זה שלא חסר להן על מה לדבר.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Coral Simanovich Roberto (@coralsimanovich) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Coral Simanovich Roberto (@coralsimanovich) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

השנה זה חג הפסח הראשון של קאיה. כמה חכיתי לטוס איתה לארץ ולחגוג איתה ועם כל המשפחה שלי. לצערנו הקורונה הרסה לנו את התוכניות ונשארנו בבית לחגוג במתכונת מצומצמת מאוד, רק אנחנו, המשפחה הגרעינית שלנו. כשבכל שנה זה הערב הכי שמח בשנה , כשכל המשפחה חוגגת ונרגשת יחד. אז אמנם הטכנולוגיה עשתה את שלה וגם היום הצלחנו סוג של להיות יחד אבל זה לא באמת הרגיש אותו הדבר, הערב המשפחתי והמיוחד ביותר בשנה. אבל בכל זאת, אני שמחה שחגגנו את החג האהוב עלי, לא משנה באיזו דרך . עשינו את זה! אני מאחלת לכל עם ישראל חג שמח וכשר! מאחלת לכולם להיות בריאים וחזקים! ושנדע ימים טובים יותר אמן! ❤️ Happy Passover , Happy Holiday

A post shared by Coral Simanovich Roberto (@coralsimanovich) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי