לפני חצי הגמר: שחקני הפועל באר שבע בחליפות חתן

אנתוני וארן, נאור סבג, דוד קלטינס
אנתוני וארן, נאור סבג, דוד קלטינס | שלומי זנטי

דוד קלטינס, אנתוני וארן ונאור סבג הציגו את קולקציית 2020 של "ספוסו" - סלון החתנים של בירת הנגב. לירון שרון עם הפרטים מהמגדל הכי יוקרתי בעיר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שמח בדרום. בזמן שהפועל באר שבע ממשיכה להילחם על מיקום גבוה בפלייאוף העליון ורגע לפני שהיא פוגשת את בני יהודה למאבק לוהט על הכרטיס לגמר גביע המדינה, שלושה מהבועטים האדומים, דוד קלטינס, אנתוני וארן ונאור סבג, נבחרו לדגמן את קולקציית 2020 של "ספוסו" – סלון החתנים הבאר שבעי. את המותג הדרומי אנחנו מכירים היטב במדורנו, לאור העובדה שהפרזנטורים שלהם תמיד נבחרים מהקבוצה של העיר, כגון: חנן ממן, שיר צדק, אליניב ברדה ומיגל ויטור. כעת הגיע זמנם של החברים הטובים לשתף פעולה גם מחוץ לכר הדשא.

הצילומים התרחשו במגדל הכי יוקרתי בבירת הנגב שנבנה לאחרונה ונסגר במיוחד לרגל הצילומים. ומה היה שם על הסט? למדור נודע כי בעיקר צחקו על המבטא של וארן ורצו שם לא מעט בדיחות על צרפתים. החבורה המשעשעת ידועה בחוש הומור משובח ככה שתהיו בטוחים שהכל ברוח טובה. חוץ מזה, הצרפתי בן ה-29, מסתבר, חשש להיראות "יפה מידי" בחליפת חתן שתחייב אותו להציע נישואין מוקדם מהצפוי. רק נזכיר שהוא כבר מספר שנים צמוד לזוגתו היפה, דניאל טלקר. בניגוד אליו, סבג שהגיע מנס ציונה דווקא בשל לחלוטין, ובדיוק בעוד שנה יתחתן עם חברתו שיראל לואיס, ככה שאנחנו כבר ממש מצפים.

ומי נשאר לנו? הלא הוא דוד שלנו, שמרבה להצחיק אותנו בסטורי וידוע כאחד שגורם לבטן שלנו לכאוב עד מאוד. החברים שלו לא נשארו חייבים, ועל הסט צחקו עליו שיש לו "שריר ארבע ראשי גדול באופן קיצוני מהשאר והוא יכול לדגמן גם חליפות צלילה". אם זה קורה, רק שלא יישכח לסגור צילומים באילת ולקחת איתו את האחת והיחידה שלו, הסטודנטית- דוגמנית-קצינה משוחררת הכי יפה בליגה, שרון אייזנברג. אם השניים יתחתנו (בכל זאת הם עוד ממש צעירים), השילוב של קלטינס בחליפת חתן ומיס אייזנברג בשמלת כלה, עלול למוטט.

מתאים להם? וארן וסבג (שלומי זנטי)

דוד קלטינס (שלומי זנטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי