נטע אלחמיסטר מקבלת את פניו של דיוויד בקהאם בישראל

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | עמוד המעריצים של נטע אלחמיסטר

הדוגמנית, המטאורית ואשתו של רמי גרשון, אשר פגשה במילאנו את כוכב העבר, השיקה בארץ את הקולקצייה החדשה והבלעדית של המשקפיים שעיצב האנגלי

(גודל טקסט)

עוד לפני שידענו בכלל מה זה קורונה, בחודש ינואר האחרון, סיפרנו לכם על המפגש המרגש של הדוגמנית, המטאורית ואשתו של רמי גרשון, נטע אלחמיסטר שהגיעה לאירוע ההשקה הרשמי לקולקציה החדשה של אירוקה במילאנו ושם פגשה את כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד והבעלים של אינטר מיאמי, דיוויד בקהאם. כעת, כפי שסיפרנו לכם, האנגלי השיק קולקציה מיוחדת ובלעדית שהוא עיצב עבור מותג המשקפיים הישראלי. אמנם קצת באיחור, אבל סוף סוף זה קרה. בקהאם, בעזרתה של אלחמיסטר, הביא לארץ את הקולקציה המיוחדת שלו שנקראת DB Eyewear.

במקור, הפרזנטורית הישראלית של אירוקה הייתה אמורה להשיק את המותג בישראל בנוכחותו של האגדה האנגלית, שלאור המצב ולצערנו הרב מאוד, לא הגיע. אז נטע עשתה זאת בעצמה, הסתגרה יופי יופי ודגמנה על פניה היפות שלל דגמי משקפיים שעל עיצובם אחראי לא אחר מאשר בקהאם עצמו. הדוגמנית לא שכחה גם לפרגן באינסטגרם, העלתה תמונה משותפת מצד אחד היא ומצד שני כדורגלן העבר וכתבה: "ברוך הבא לישראל".

האירוע התקיים במגדלי גינדי תל אביב, אליו הגיעו שלל מפורסמים שהתקשו לבחור את הדגם שהכי אהבו. ועד שבקהאם אכן יגיע לארץ הקודש, יש מי שעושה עבודה מצוינת בשביל שניהם. ואם בא לכם "לראות את העולם דרך עדשות אחרות", תסמכו על בקהאם שהוא סידר לכם את זה בדיוק בקולקציה החדשה שלו. בעקבות ביטול ההגעה שלו בגלל הקורונה, האנגלי בן ה-44 שלח מסר לישראלים המאוכזבים" "תשמרו על עצמכם והכל יעבור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי