חם לנו: חברה של ניימאר בעירום מלא

ניימאר, נטליה בארוליץ'
ניימאר, נטליה בארוליץ' | אינסטגרם

הברזילאי מאוהב בדוגמנית נטליה ברוליץ' והשניים הצטלמו יחד לפני שבוע למגזין GQ ברוסיה. כעת, החליטה לפרסם תמונה חושפנית: "שחררתי (את הבגדים) כדי שאוכל להיות חופשייה". מה הגיב הכוכב?

(גודל טקסט)

שמעו טוב, לא משנה כמה פעמים השניים האלו יגידו שהם "ידידים" ויכחישו את מערכת היחסים ביניהם, אנחנו במדור פשוט בטוחים שכוכבה הברזילאי ניימאר, מאוהב קשות עד מעל הגג בדוגמנית הסרבית-אמריקאית, נטליה ברוליץ'. כבר בחודש פברואר האחרון, רגע לפני שהעולם השתנה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה סיפרנו לכם על הקשר בין הכדורגלן לבין האקסית הרותחת של מאלומה, הזמר הקולומביאני, ומאז ניי ונטליה לא מפסיקים לייצר כותרות וזה מבלי להודות שהם יחד כמובן.

רק לפני שבוע הם הצטלמו יחד על מגזין GQ רוסיה, שם סיפר הברזילאי למה הוא לא מפחד לבכות, ואיך צריך לשמור על האהובים שלנו בחיים קרוב אלינו, כשהוא מצולם לצידה של נטליה שלו. כעת, החליטה הדוגמנית שמתגוררת בשכונת בוורלי הילס שבלוס אנג'לס, לשתף תמונה שלה בעירום מלא. "שיחררתי (את הבגדים) כדי שאוכל להיות חופשייה", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים כמעט שלושה מיליון איש. ניימאר מיהר להגיב וכתב לה: "אני מכור ליופי שלך".

תגידו לנו אתם איזה ידיד מגיב בצורה כזו. בקיצור, אם אתם שואלים אותנו, הזוג הזה יחד ושומר על פרופיל נמוך והיי, הכדורגלן מפרגן לדוגמנית שלו גם בעירום, שזה לא מובן מאיליו בכלל. אז עד שהם יחליטו לספר בפומבי על סיפור האהבה שלהם –  בינתיים תסתפקו בתמונות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי