יש סיכוי לקאמבק? דרמה גדולה בחייו הפרטיים של ג'רארד פיקה

עכשיו הוא רווק. פיקה | רויטרס

פשוט לא יורד מהכותרות: בספרד מפרסמים שקלרה צ'ה "זרקה" את כדורגלן העבר שכזכור בגד איתה בגרושתו שאקירה. לירון שרון עם הפרטים המלאים והסיבות לפירוק המפתיע והמהיר של החבילה

(גודל טקסט)

בצל הדיווחים על מספר הפעמים הבלת נתפס שבגד ג'רארד פיקה בגרושתו הטרייה שאקירה, ב"מארקה" הספרדי מפרסמים שכודרגלן העבר ובת הזוג שלו נפרדו. כזכור, פיקה וקלרה צ'יה הכירו במועדון לילה והתחילו את מערכת היחסים ביניהם כשהוא עדיין היה צמוד למי שהייתה אשתו ב-12 השנים האחרונות, מה שכמובן הוביל לסערה תקשורתית וציבורית גדולה.

אחרי מספר חודשים של זוגיות, בספרד מדווחים שהשניים פירקו את החבילה בגלל הקושי שחוו בחצי השנה האחרונה והלחץ התקשורתי האדיר סביבם. קיימות סיבות רבות למורכבות הקשר בין השניים כאשר העובדה שאקס ברצלונה מודאג 24/7 בנוגע לילדיו סאשה ומילאן, שבקרוב מאד יעזבו את ספרד ויעברו לגור עם אמם במיאמי. "הפרידה משאקירה, המלחמה על המשמורת והבעיות שלהם בזוגיות גרמו לקלרה צ'יה להגיע למצב שהיא לא עומדת בקצב המטורף של החיים של פיקה ולכן העדיפה להגיד יפה שלום".

הבלונדינית בת ה-23 "לא הייתה יכולה לסבול את ההטרדות מצד התקשורת וצלמי הפפראצי שרדפו אחריהם בכל פעם שיצאו מהבית". בנוסף, מתמונות ודיווחים בשבועיים האחרונים השניים נראים מרוחקים וסרטון וידאו אחד אפילו הציג אותה מנשקת אותו והוא "מחק" את הנשיקה. לאחרונה נצפה לרוב עם ילדיו ועם אמו ופחות איתה, ונראה שכל הנקודות הובילו לכך שבני הזוג פנו כל אחד לדרכו. אחרי המידע שגילתה לאחרונה הגרושה הטרייה שאקירה, המדור לא היה מהמר על חזרה אפשרית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי