"מה זה פלסטין? לא בא לי דגל שלא קיים אצלי בסטורי"

play
ידהימו גם את אלופת העולם? שחקני מרוקו | רויטרס
חגיגות אחרי עליית נבחרת מרוקו לחצי גמר המונדיאל 00:19

נשות הכדורגלנים מישראל שיתפו את הפוסט של "הצל" וזעמו לאחר ש"אריות האטלס" העפילו לחצי גמר מונדיאל 2022 וחגגו על כר הדשא עם דגלי פלסטין

(גודל טקסט)

היסטוריה נוספת נרשמה במונדיאל 2022, כאשר נבחרת מרוקו ניצחה את פורטוגל 0:1 והעפילה לחצי הגמר לראשונה בתולדותיה. עשרות אלפי בני אדם שוב יצאו לרחובות בערים המרכזיות במרוקו ובעולם הערבי וגם בהולנד, בלגיה, ספרד וצרפת – במחזה שהפך לקבוע בששבועות האחרונים. גם בכפרים בישראל חגגו. כאמור, אריות האטלס הדיחו מהטורניר היוקרתי את כריסטיאנו רונאלדו, שסיים את דרכו בגביע העולם וירד לחדר ההלבשה דומע. מי שלא היו מרוצות מההעפלה הן נשות הכדורגלנים בישראל, שהתנגדו בעיקר לאירועים שהתרחשו לאחר הניצחונות המפתיעים.

הסטורי של שי זהבי
הסטורי של שי זהבי | מסך, אינסטגרם

שי זהבי, אשתו של ערן, הייתה הראשונה לשתף את הפוסט של "הצל", רגע אחרי הניצחון של הנבחרת המרוקאית וכתבה: "לכל מי ששמח בשביל נבחרת מרוקו, הנה תזכורת קטנה על מה הם חושבים עלינו". הפוסט של הראפר הישראלי מתייחס לכל אותם ישראלים ממוצא מרוקאי ששמחו מהניצחון של הנבחרת ובו נכתב: "בנבחרת מרוקו מראים מה הם חושבים עלינו ועולים עם דגל הטרור לאחר הניצחון שלהם על פורטוגל. יאללה יהודים מתוקים תשמחו עבור אלו שחולמים להשמידכם, מי יודע אולי עוד מיליונר ישראלי יתרום להם עשרות אלפים. אנחנו האוייב הכי גדול של עצמנו. אתם בדיחה".

אשתו של ערן זהבי אהבה את הפוסט והבהירה בעצמה: "כן אני מרוקאית, ולא שמחה בשביל מרוקו". גם מירן בוזגלו חשבה בדיוק אותו הדבר כששיתפה גם היא את הפוסט בו השחקנים חוגגים העפלה עם דגלי פלסטין ביציע לעיני העולם והוסיפה: "אני לא מצליחה להבין למה להניף את דגלי פלסטין? מה זה פלסטין? כבר כשהם ניצחו את ספרד והניפו את הדגלים זה עיצבן אותי ואתמול, בכלל". לזהבי ובוזגלו הצטרפו גם ליז שכטר ומאי ורד ששיתפו גם הן את הרגע בו דגלי פלסטין כיכבו על המגרש בקטאר. מאי הוסיפה: "לא בא לי את הדגל הזה שלא קיים אפילו בצחוק בסטורי שלי, אבל בושה וחרפה לנבחרת מרוקו". 

הסטורי של מאי ורד
הסטורי של מאי ורד | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי