"אוטובוס מלא בז***ת לחדר ההלבשה": ההבטחה השערורייתית של ברלוסקוני

play
בעלי מונזה סילביו ברלוסקוני | GettyImages, Giuseppe Cottini
כמו אוהדים: צפו בשחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים ושרים בחדר ההלבשה 00:55

נשיא מונצה כיום, בעברו ראש ממשלת איטליה ונשיאה של מילאן, סיפק אמירה בזיונית נוספת במסיבת חג המולד שערך המועדון לקראת חזרת הליגה

(גודל טקסט)

עושה רושם שסילביו ברלוסקוני, בעברו ראש ממשלת איטליה ומי שבעולם הכדורגל מוכר כבעלים המוחצן של מילאן במשך כ-30 שנה, לא יכול להעביר יותר מדי זמן ללא שערוריה או פרשה חדשה. ברלוסקוני בן ה-86, כיום נשיא מונצה, תועד בסרטון שנחשף הבוקר (רביעי) כשהוא מבטיח לשחקני הקבוצה "אוטובוס מלא בז***ת" אם ינצחו את הקבוצות הגדולות.

צפו: ההבטחה השערורייתית של ברלוסקוני

מונצה יצאה לפגרת המונדיאל כשהיא במקום ה-14 לאחר 15 מחזורים בסרייה A, הצליחה לטפס בטבלה בזכות שני ניצחנות בית רצופים על סלרניטנה ו-ורונה והגדילה את הפער מהקו האדום לתשע נקודות. במסיבת חג המולד שערך השבוע המועדון, סיפק הנשיא עוד אמירה שערורייתית שכבר אפשר לומר שנשמעת אופיינית לו.

"הבטחתי לשחקנים שאם הם ינצחו את מילאן, יובנטוס או אחת הקבוצות הגדולות, אשלח להם אוטובוס מלא בז***ת לחדר ההלבשה", אמר ברלוסקוני כפי שניתן גם לראות ולשמוע בסרטון שלעיל.

מונצה תשחק נגד יובנטוס בגביע האיטלקי ב-19 בינואר, אבל עוד קודם לכן תשחק בליגה נגד אינטר ותפגוש את יובנטוס פעם נוספת בסוף חודש ינואר. מול מילאן היא תתמודד באמצע חודש פברואר.