"לא אעשה זאת שוב": אנה ראיקוביץ' חשפה מי הפיץ את השמועות הזדוניות

אנה ראיקוביץ'
אנה ראיקוביץ' | מסך, אינסטגרם

אשתו של פרדראג ראיקוביץ', שכזכור הואשמה כי עמדה במרכז של סקנדל סקס שהסעיר את סרביה בעיצומו של מונדיאל 2022 בקטאר, דיברה לראשונה וחשפה בין השאר כי גם הגישה תלונה במשטרה

(גודל טקסט)

מונדיאל 2022 ייזכר גם כזה שבמהלכו נחשפה ה"שערורייה" בנבחרת סרביה, שבמרכזה עמדה אנה ראיקוביץ'. כזכור, במהלך הטורניר שמועות הופצו שאשתו של פרדראג ראיקוביץ' בגדה בו עם חברו לנבחרת, דושאן ולאחוביץ', והסעירו את המדינה כולה לפני המשחק המכריע מול שוויץ, דבר שגרם לשחקנים להתעסק בנושא ולהכחיש את השמועות במסיבת העיתונאים, אולי במקום להתרכז נטו בכדורגל. כעת, לראשונה, החליטה בת ה-26 להתראיין ולחשוף מי עומד מאחורי אותן שמועות זדוניות.

אנה התראיינה למגזין הסרבי "סטורי" וטענה ש"חברותיה" הפיצו את הרכילות לתקשורת מתוך כוונה ברורה להרוס את נישואיה. "לא ניתן להרוס את המבצר שלנו. אני מאוד מאוכזבת שהסיפור התחיל בנשים שנחשבו לקרובות אליי, אבל למעשה הן לימדו אותי שעם חברות כאלה, אני לא צריכה אויבים. חברויות שנוצרות בין רגע הן דבר רע ואני ללא ספק לא אעשה את זה שוב. הן לא הצליחו להרוס, ולמדתי את הלקח שלי היטב", הבהירה.

אשת השוער הסרבי המשיכה ושיתפה בתחושותיה: "יש לאנשים בעיה עם הצלחה, לאנשים אין גבולות ויש להם דימיון מוגזם וכוונות זדוניות כלפי אחרים". יתרה מכך, אנה הכחישה בתוקף את כל השמועות שהתפשטו, ציינה שהיא דיווחה על כל ההטרדות שספגה ברשתות החברתיות למשטרה וסיפרה שמשפחתה עברה ימים קשים מאוד. "סידרו לי רומן מזוייף והמשטרה תטפל בזה. גם בטוויטר פרופילים מזויפים כותבים כל הזמן כל מיני דברים ובסוף נחשוף במי מדובר". את הראיון סיימה בנימה אופטימית וחשפה שאחרי שני בנים, היא רוצה ללדת בת בשנה הבאה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי