מסתובבת ביציע בלי חולצה: האוהדת הארגנטינאית שברה את הרשת

play
והיא לא היתה לבד בזה | צילום מסך, מתוך טוויטר
הפתק שגרם למסי לנזוף בדה פול: "למה אתה מספר לי? אידיוט!" 01:11

אוהדת בשם נואי תיעדה את עצמה ואת חברותיה מסתובבות בלי חולצה גם מחוץ לאצטדיון. בדרך נס היא חמקה מעונש, ואפילו שליחה לכלא בקטאר

(גודל טקסט)

אחרי שאתמול (שני) דלפו לרשת תמונות של אוהדת נבחרת ארגנטינה ללא חולצה וחזייה ביציע במהלך גמר המונדיאל המסעיר מול צרפת, בשעות האחרונות מופצים לא מעט סרטונים שצולמו על ידי אוהדים שנכחו באצטדיון ובהם היא נראית מסתובבת ללא חלק עליון בטבעיות וללא שום חשש, כאשר מנגד חלק מהאנשים סביבה מתקשים להאמין למראה עיניהם.

אותה אוהדת, בשם נואי, לא הייתה זהירה בכלל כאשר מצלמות הטלוויזיה של השידור קלטו אותה מכל זווית אפשרית, אבל היא וחבריה הצליחו להתחמק וברחו מקטאר, כפי שפירסם ה'סאן' הבריטי. "הנערה הטופלס", כך היא קוראת לעצמה ברשתות החברתיות, לשם העלתה שלל סרטונים נוספים שלה ושל חברותיה מסתובבות ללא חולצה גם מחוץ לאיצטדיון ולא מתחשבות בחוקים המקומיים הנוקשים. נואי הצליחה להשאיר את האוהדים המומים, ואחד מהם סיפר: "היא ממש אמיצה. ראיתי אותה, אם היא לא הייתה נזהרת, היו שולחים אותה לכלא".

העקיצות בין מסי לאמבפה, שערוריית השיפוט והשכונה: סקנדלי הגמר
שרה את המנון ארגנטינה ביום המרגש בחייה, והוטרדה מינית ביציע
"זה ניצחון שלנו": קטאר לא מתנצלת על סערת הלבוש של מסי

אוהדת נבחרת ארגנטינה חושפת חזה
חמקה בנס מקנס כספי | צילום מסך, מתוך טוויטר
אוהדת נבחרת ארגנטינה חושפת חזה
והיא לא היתה לבד בזה | צילום מסך, מתוך טוויטר

אוהד אחר עקץ כשאמר: "אני גם אפרסם את הציצים שלי מאוחר יותר כדי לחגוג את הניצחון של מסי וארגנטינה בגמר". כידוע, בקטאר זה אסור בתכלית האיסור ואם הייתה נתפסת הייתה מסתכנת בעונש כספי כבד שיכל להגיע עד כדי מאסר בכלא הקטארי. ביציע אחר נתפסו שתי בנות נוספות שצולמו ללא חולצה חוגגות בטירוף עם ציורים של דגל ארגנטינה על הפטמות, תופעה שאינה נפוצה בכלל בנוף של הכדורגל בכל העולם כולו. כנראה שהארגנטינאיות מכתיבות קצב אחר לחגיגות.