"נשים פונות אליי מאז הפרסומים על פיצוץ עם מריה, הן מרגישות בנוח"

play אוהד עם מריה. הסוף?
אוהד עם מריה. הסוף? | לירון שרון
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 27.12 06:33

מה באמת קרה בינו לבין מריה ("התנהגות קיצונית שלא תעבור לסדר היום"), האהבה הגדולה ("לא ראיתי נשים אחרות, התאהבות של פעם בחיים") והאם הוא מתחרט על הפרידה מאלכסה? אוהד בוזגלו בריאיון

(גודל טקסט)

אוהד בוזגלו מסרב לרדת מהכותרות בשנה האחרונה. אחרי שמאמן הכדורגל וכוכב הריאליטי חשף בקיץ האחרון משולש אהבה לא שגרתי כשיצא במקביל עם אלכסה סוטניקובה ומריה נקרסוב ובעקבותיו נפרד מאלכסה, כעת נראה שגם היחסים עם מריה עלו על שרטון. המדור מיהר לברר עם האח הבכור למשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי, מה בדיוק קרה שם והתשובות לפניכם. 

אוהד, מה קרה בינך לבין מריה? 
"היה לנו ויכוח זניח אבל התגובה שלה הייתה קיצונית. זה היה רגע לפני שנכנסנו לאירוע של עופר ניסים – מסיבה שהיא ממש חיכתה לה ואז היא החליטה שהיא הולכת ולא ענתה לטלפון. ההתנהגות הקיצונית הזאת הכעיסה אותי כי חשבתי שאפשר להתגבר על זה ולהירגע, ואז גם למחרת לא ענתה לי וזה הוביל גם להסרת עוקב אחד מהשניה. בעקבות כל זה אני לא יצכתי קשר ומאז אנחנו בנתק. אני כועס על ההתנהגות הזאת כי זה לא משהו שיכול לעבור לסדר היום, זה לא מצדיק את הנתק מה שקרה וחבל כי זה קרה דווקא אחרי תקופה טובה שלנו".

רק לאחרונה היא עברה לגור קרוב אלייך לא?
"כבר לפני מספר חודשים ומאז אנחנו באהבה פורחת ומלבלבת, ניהלנו מערכת יחסים מאד צמודה שגרמה לי לא לראות נשים אחרות הרבה זמן – בטח במושגים שלי".

אוהד עם מריה. הסוף?
אוהד עם מריה. הסוף? | לירון שרון

בזמן שמיטב סלבריטאי ארצנו נהרו לחגיגות יום ההולדת של הצלם ואיש יחסי הציבור אור גפן, שחגג את יום הולדתו ה-30 בגן האירועים "טזורו" בתל אביב באירוע חגיגי במיוחד, גם אוהד התייצב, והפעם עם בלונדינית אחרת שכולכם מכירים היטב.

אוהד, הגעת ליום ההולדת של אור גפן עם מעיין בעקבות מה שקרה עם מריה?
"כן, הגעתי עם מעיין ליום הולדת. אנחנו חברים טובים". 

ואיך אתה?
"אני יכול להגיד לך שפנו אליי כבר הרבה נשים ביומיים האחרונים מאז הוויכוח בינינו. כולן יודעות שאני עם מריה ומאז הפרסומים הרגישו יותר בנוח לפנות למרות שידוע שאני לא מחוייב. מריה יודעת מי אני וקיבלה את זה". 

בוזגלו עם אשכנזי. "לא מחוייב לאף אחת"
בוזגלו עם אשכנזי. "לא מחוייב לאף אחת" | איציק בירן

אתה מרגיש שאולי זה לא היה נכון לעשות את הצעד של לוותר על אלכסה ולבחור במריה?
"ממש לא, ההתאהבות שלי ושל מריה זה משהו שקורה פעם בחיים. מצד שני, ידוע שאני בן אדם עקרוני ויש דברים שאי אפשר לעבור עליהם על סדר היום כמו המקרה הזה". 

אתה עדיין חושב את אותו הדבר לגבי הגישה שלך לצאת עם כמה נשים במקביל?
"הוכחתי את זה, זה קרה וזה אפשרי. החיים כל כך מפתיעים שגם גבר שכבר אהב והיה נשוי ומאושר, עדיין מצא אהבה כזאת חזקה שטרפה את הקלפים. שרק נהנה מהחיים. אני לא במצב שאני יכול להתחייב לאישה אחת כמו שהייתי כשהייתי נשוי. אני ופאני? אנחנו  ביחסים ממש טובים, היו טובים ונשארו כאלה". 

פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו. "היחסים היו ונשארו טובים"
פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו. "היחסים היו ונשארו טובים" | אור גפן
לא מתחרט. בוזגלו בימים עברו עם אלכסה
לא מתחרט. בוזגלו בימים עברו עם אלכסה | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי