"אל תענה לי": ג'ובאני רוסו שוב התפוצץ על גיא הוכמן

רוסו, הוכמן
רוסו, הוכמן | מסך

כדורגלן העבר העמיד את הקומיקאי להדחה מ"גולסטאר", אשתו של אחרון לא נותרה חייבת: "אדם אלים שמעוות את המציאות במקום לשנות התנהגות. מביך ומגוחך שהוא חושב שמישהו מוכשר ומוצלח ממנו מחפש פרסום על הגב שלו". איך הגיבה מאיה פישל רוסו?

(גודל טקסט)

הוויכוח הסוער ששודר בשבוע שעבר במסגרת העונה של "גולסטאר מרוקו", בין אחד הכדורגלנים האהובים שהיו במדינת ישראל, ג'ובאני רוסו, לקומיקאי ואושיית הרשת גיא הוכמן, הגיע עד לרשתות החברתיות. אמש (ראשון) החל שלב הניפויים בתכנית הריאליטי, אז רוסו החליט להעמיד להדחה את הוכמן, וכך החלו שוב חילופי דברים בין השניים.

"הוכמן הגיע לתכנית לעשות פרסום על הגב שלי", הסביר שחקן העבר את בחירתו. הסטנדאפיסט ענה "ממש לא", וג'ובאני השיב: "עוד פעם אתה עונה? אל תענה לי יותר, אמרתי לך לפני יומיים לא לדבר איתי בכלל. אנחנו לא מדברים. תחכה לי במגרש".

בניגוד למקרה הקודם, הפעם רוסו התעלם ולא הגיב לאירוע, אך הוכמן צייץ בטוויטר: "יש לי אחריות כלפי כמעט מיליון עוקבים, ביניהם לא מעט נוער וילדים. לא תראו אותי מרים יד בחזרה בעונה הזאת". באינסטגרם בחר הקומיקאי לשתף מספר תגובות של עוקבים שעודדו אותו, ותגובה אחת של אשתו – שלא הייתה יכולה לשתוק.

"לא תראו אותי מרים יד". הסטורי של גיא הוכמן | צילום מסך, אינסטגרם
אביה הוכמן לא הייתה יכולה לשתוק | צילום מסך, אינסטגרם

אביה הוכמן שיתפה את הסרטון בו רואים את רוסו מעמיד את בעלה להדחה, וכתבה: "זה מה שקורה כשבן אדם אלים מקבל מראה אל תוך הפנים. הוא בוחר לעוות את המציאות במקום לשנות התנהגות, עונה אחרי עונה. מביך. ובעיקר מגוחך בעיניי שהוא חושב שמישהו מוכשר ומוצלח, ובן אדם ערכי פי אלף ממנו, מחפש פרסום על הגב שלו. ג'ובאני, נשמה, אתה לא מחובר".

מאיה פישל רוסו, אשתו של כדורגלן העבר שעובד היום במכבי חיפה, לא הגיבה על הקטע והעדיפה לשתף את שיר האהבה ששרו הנשים לגברים בתכנית: "בשבילי אתה כל העולם", ריגשה את בעלה.

ריגשה את בעלה. מאיה פישל רוסו והמסר באינסטגרם | צילום מסך, אינסטגרם
הרוחות לא נרגעות. ג'ובאני רוסו | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי