בתים, מכוניות ו-10 אחוז משכרו החודשי: הסכם הגירושים של הכדורגלן הבכיר

קמילה חומס
קמילה חומס | מסך, אינסטגרם

גרושתו "הבטיחה לעצמה ביטחון כלכלי לשארית חייה", נכתב על ההסכם שדלף לתקשורת וקבע שהקשר המצליח יעניק גם תשלום חד פעמי בגובה 150 אלף דולר והוצאות על טיסות ולינה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

ענף הכדורגל מביא איתו כסף, יוקרה, פרסום והצלחה אבל לצד כל היתרונות יש לא מעט סיפורים על בגידות, פרידות, סכסוכים ומריבות, כשהמדינה ממנה מגיעות השערוריות הגדולות ביותר היא ללא ספק ארגנטינה. האלביסלסטה זכו במונדיאל האחרון שנערך בקטאר, כך שלצד האופוריה והגביע הנוצץ, כעת כשכבר כולם חזרו לשגרה, שוב הבעיות וההתמודדויות צצות. תשאלו את רודריגו דה פול שהיה ציר מרכזי בזכייה וכידוע מאוהב עד הגג בבת הזוג שלו בשבעת החודשים האחרונים, הזמרת טיני סטוסל, לאחר שעזב בטונים צורמים את אשתו ואם ילדיו, קמילה חומס

אמנם סיפור האהבה בינו ובין הדוגמנית הבלונדינית נגמר, אך על פי התקשורת בארגנטינה, היא תישאר עם הרבה מאד כסף. הסכם הגירושים ביניהם נחשב לאחד היקרים שידע עולם הכדורגל.

אלוף העולם החדש נאלץ להכניס את ידו עמוק לכיסו כדי לשחרר הכל באופן רשמי מאשתו לשעבר ובמדינתם פירסמו את הפרטים הכספיים של הגירושים שסוכמו בתיווך עורכי דינם. העלבות, מריבות, האשמות הדדיות – הכל התנקז לכך שאשת הכדורגלן לשעבר יצאה מורחוות מהסיפור. 

אז מה דה פול מחויב להעביר לגרושתו? על פי התקשורת בארגנטינה, שם טוענים כי "קמילה הבטיחה לעצמה ביטחון כלכלי לשארית חייה", שחקן אתלטיקו ייאלץ לשלם מידי חודש 10 אחוז משכרו (כ-30 אלף דולר) ולהעביר לה שלוש דירות שהיו להם בספרד, וכן שני רכבים מסוג לנדרובר.

אם כל זה לא הספיק, אז קמילה תקבל גם בית בארגנטינה ותשלום חד פעמי בגובה של 150 אלף דולר, כאשר אלוף העולם יצטרך לממן לה גם טיול לאירופה כל 45 ימים וזאת על מנת שהיא תוכל לקחת את הילדים לראות את אביהם שכאמור גר במדריד. כרטיסי הטיסה כמובן יהיו במחלקה ראשונה ודה פול יממן גם שהייה במלון חמישה כוכבים לה ולילדים ולמלווה אותה תוכל קמילה להחליף מידי טיול. בנוסף, היא תקבל גם 700 דולר לבזבוזים על כל יום שלה ושל הילדים באירופה.

בארגנטינה אומרים שהגרושה הטרייה הצליחה להשיג הרבה מעבר למה שחשבה ושדה פול הוא זה שלחץ על ההדק "ושיחרר" כספים כדי שיוכל ליהנות עם זוגתו הנוכחית בלי בעיות. הונו של קשר אתלטיקו למקרה שדאגתם לו לכיס, מוערך ב-10 מיליון דולר. מה דעתכם, האם יש מחיר לחופש? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי