לאחר ש"בגדה בו": איומים על חייה של זוגתו של כוכב הכדורגל‎‎

מרגרידה קורסיירו | צילום: אינסטגרם

רגע לפני שהוא משלים את מעברו למועדון הפאר, אוהדי הקבוצה החדשה שלו האשימו את בת הזוג שלו בבגידה עם שחקן כדורגל אחר ואיימו לסיים את חייה

(גודל טקסט)

אחרי ששיתפה תמונה מהמטוס הפרטי בדרך ללונדון, מרגרידה קורסיירו, זוגתו של מי שכנראה יהפוך לרכש החדש של צ'לסי, ז'ואאו פליקס, שיתפה שקיבלה "איומים על חייה" מאוהדי המועדון האנגלי. בזמן שנראה ששחקן אתלטיקו מדריד יעבור בהשאלה לשורות הבלוז עד לסיום העונה הנוכחית, האיומים על שספגה חברתו הדוגמנית הגיעו לאחר שהאוהדים האשימו אותה במשולש אוהבים עם מטרה נוספת של המועדון, פורו, שחקנה של ספורטינג ליסבון הפורטוגלית.

הפורטוגלית בת ה-20, שספגה איומים בהם נכתב כי יהרגו אותה, יוצאת עם הכדורגלן בן ה-23 מ-2019 אלא שמאז השמועות על הבגידה שלה עם פורו לא משנה כמה היא מכחישה, האוהדים לא פשוט לא מרפים. אחרי שתקפו אותה בביקורות קשות בספרד ובפורטוגל, ככת הגיע תורם של אוהדי הבלוז לתת את דעתם על המקרה בצורה אגרסיבית ולא מתחשבת בנסיבות.

"לא בגדתי, לא היה כלום אל תאמינו לשקרים שמספרים לכם. בחיים לא אבגוד, זה פשוט לא אני" כתבה השחקנית, דוגמנית והמשפיענית ל-1.5 מיליון העוקבים שלה כשהשיבה על שאלות תשובות בחשבון האינסטגרם שלה בשבוע שעבר. כנראה שאוהדי צ'לסי עוד לא היו מודעים לכך והסתמכו על מה שנכתב בתקשורת.

למקרה ששכחתם, לזוג הצעיר הייתה פרידה קצרה בשנה שעברה, אז אשת הכדורגלן הואשמה לראשונה בבגידה עם פורו: "תמצא חברה אחרת שלא בוגדת בך", כך כותבים לו האוהדים על כל פוסט שמעלה.

"אם הייתי רוצה להתנשק עם מישהו, לא הייתי חולקת את הרגע האינטימי הזה בפני כל ההמון שנמצא במועדון הלילה", הבהירה מגי את עמדתה מיד לאחר פרסום הפרשה של הבגידה בחודש מאי בשנה שעברה. אנחנו מקווים שהאוהדים יתעדכנו ויקבלו את הפורטוגלים בזרועות פתוחות וישימו מאחורה את ההאשמות הקשות. מה שכן, במידה ופליקס יעבור לצ'לסי וכך גם פורו, אמור להיות מעניין במיוחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי