מי מרכל על דודו אוואט? הפוסט המסתורי של שוער נבחרת ישראל בעבר

דודו אוואט
דודו אוואט | לירון מולדובן

"מי שמרכל עליי מאחורי הגב, נמצא בעמדה הכי טובה לנשק לי את התחת", כך כתב הפרשן באינסטגרם ועורר סקרנות רבה בקרב עוקביו. בסביבתו טוענים: הוא לא התכוון למישהו ספציפי. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

שוער העבר דודו אוואט מככב על מסך הטלוויזיה של כולנו באופן קבוע כפרשן ומאז השתתפותו בעונה האחרונה של "הישרדות VIP", אנחנו רגילים להיות מעורים בחייו. כך גם אלפי העוקבים שלו באינסטגרם שנהנים להתעדכן, כמו למשל בסיפור המדהים שלא ידענו על כריסטיאנו רונאלדו והחולצה שתרם.

כבר קרוב לחמישה חודשים שאוואט מחזיק בטייטל רווק, מאז הפרידה שלו ממי שהייתה ארוסתו, אביגיל עייש, ובזמן שכולנו ממתינים לדעת מי תהיה האהבה הבאה בחייו של שוער העבר, סטורי אחד שלו הצליח לעורר הרבה עניין בקרב העוקבים.

הסטורי שהעלה אוואט
הסטורי שהעלה אוואט | מסך, אינסטגרם

אוואט איחל ל-15 אלף העוקבים שלו באינסטגרם שבוע טוב על גבי תמונה בה הוא מצולם ,כשברקע מתנגן שירו של אייל גולן "בשעות הקטנות" והוסיף את הכיתוב המפתיע הבא: "מי שמרכל עליי מאחורי הגב, נמצא בעמדה הכי טובה לנשק לי את התחת". אמנם לא ברור למי התכוון בן ה-45 אבל המסר בהחלט מפתיע. בסביבתו של כדורגלן העבר טענו כי הוא לא התכוון למישהו ספציפי, ואנחנו במדור מעודדים את כל מי שכן בוחר לרכל מאחורי הגב, להגיד הכל בפנים. האמת היא הדבר הכי חזק.

זו אינה הפעם הראשונה שאוואט בוחר להעביר מסרים דרך הסטורי שלו. כזכור, זמן קצר אחרי הפרידה מהאקסית הוא כתב: "מה ששנוא עליך, אל תעשה לחברך. משפט שילך איתי לעד". הפרשן ידוע כאדם המחובר לדת ומרבה להעביר מסרים חיוביים לעוקבים בפוסטים שלו, כגון: "אדם מאושר זה אדם שחי את היום ומודה לבורא עולם על אתמול ובוטח בו על המחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי